گزارش مالی گو پرو در سه ماهه‌ دوم سال ۲۰۱۶: درآمد ۲۲۰ میلیون دلاری و افزایش نسبی فروش

کمپانی گو‌پرو که در زمینه‌ی تولید اکشن کم فعالیت می‌کند، گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرده که براساس آن موفق شده تا درآمدی ۲۲۰.۷ میلیون دلاری کسب کند.
 
کمپانی گو‌پرو در روزها اخیر گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرده که حاکی از درآمد ۲۲۰.۷ میلیون دلاری این شرکت است و بالاتر از پیش‌بینی وال استریت مبنی بر کسب ۱۹۴ میلیون دلار است. درآمد گو‌پرو در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۲۰ میلیون دلار گزارش شده بود.
 
نیکلاس وودمن، موسس و مدیرعامل گو‌پرو در سخنان خود چنین اظهار نظر کرد:
 
گو‌پرو برای نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی تدابیر بسیار خوبی اندیشیده و جایگاه بسیار خوبی را خواهد داشت. ما هم اکنون از وجود طیف محصولات بسیار ساده، کانال فروش شفاف و آگاهی از تقاضای بالا از سوی کاربران بهره می‌بریم.
البته سهامداران در مورد بازگشت گوپرو به روزهای خوب کمی تردید دارند، چراکه فروش محصولات گو‌پرو در یک سال اخیر بیش از ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است. گوپرو با مشکلات عدیده‌ای روبرو است که از جمله‌ی آن می‌توان به کاهش فروش و تلاش‌های بی نتیجه برای رشد اشاره کرد. 
 
یکی از اصلی‌ترین دلایل برای کاهش فروش محصولات گوپرو، بروزرسانی نشدن اکشن کم‌هایی است که کاربران این نوع دوربین‌ها پیش‌تر خریداری کرده‌اند. برای مثال کاربرانی که نسل‌های پیشین دوربین‌های گوپرو را خریداری کرده‌اند، نیازی به بروزرسانی به دوربین‌های جدید ارائه شده توسط این کمپانی نمی‌بینند.
 
گوپرو برای جبران این کاهش فروش، سعی دارد تا خود را به عنوان یک کمپانی رسانه‌ای در کنار عرضه‌ی محصولات واقعیت مجازی نیز مطرح کند. گوپرو کاربران خود را تشویق می‌کند تا از استریم زنده‌ی تصاویر خود در سرویس‌هایی نظیر Periscope استفاده کنند که گوپرو همکاری‌‌هایی را با آن آغاز کرده است.
 
این کمپانی همچنین یک محصول برای ثبت تصاویر و ویدیو‌های ۳۶۰ درجه برای استفاده در دنیای واقعیت مجازی طراحی و راهی بازار کرده است.