گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تاییدیه FCC را دریافت کردند

گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تاییدیه FCC را دریافت کردند

سامسونگ پیش از این تایید کرده بود که گوشی گلکسی اس ۷ خود را در تاریخ ۲۱ فوریه و طی رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ که در بارسلونا برگزار خواهد شد، پرده برداری خواهد کرد. عکس ها و رندر های زیادی منتسب به گوشی های گلگسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در هفته های اخیر بر روی  فضای وب منتشر شدند و شاهد طراحی ظاهری و مشخصات احتمالی این گوشی ها بودیم. این دو گوشی مدتی قبل توانستند تاییدیه سازمان نظارتی چینی ها بدست آورند و حالا این گوشی ها توانستند تاییدیه سازمان نظارتی آمریکایی ها را بدست آورند.

گوشی های گلکسی اس ۷ (SM-G930A) و گلکسی اس ۷ اج (SM-G935A) توانستند تاییدیه FCC در آمریکا را بدست آورند. طبق عادت همیشگی این سازمان لیستی از خصوصیات اتصالاتی این گوشی های منتشر شد. مطابق انتظار این گوشی ها توانستند تاییدیه بلوتوث، NFC و وای فای را دریافت کنند. اما اجازه دهید مروری بر مشخصات این گوشی ها که در بنچمارک ها فاش شدند، داشته باشیم. گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به ترتیب صفحه نمایش های ۵.۲ و ۵.۷ اینچی دارند و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ کواد اچ دی را ارائه می دهند. از لحاظ ساختار حافظه، این گوشی ها ۴ گیگابایت رم خواهند داشت و ورژن های مختلف آنها حافظه های داخلی متفاوتی خواهند داشت. این گوشی ها از لحاظ چیپ ست در دو ورژن عرضه خواهند شد. یک مدل به تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ورژن دیگر به اکزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ مجهز خواهد بود. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی ها اندروید ۶.۰.۱ خواهد بود که واسط گرافیکی مخصوص سامسونگ یعنی تاچ ویز (TouchWiz) بر روی آن اجرا می شود. دوربین اصلی گلکسی اس ۷، ۱۲ مگاپیکسلی بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

اما از لحاظ طراحی ظاهری این گوشی ها شباهت زیادی به پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ دارند. اما گفته می شود عضو سوم خانواده ی اس ۷ طرای متفاوتی خواهد داشت و شبیه گلکسی نوت ۵ خواهد بود. دکمه ی هوم فیزیکی بار دیگر در پرچمدار های سامسونگ ظاهر شدند و دکمه ی هوم این گوشی ها در زیر صفحه نمایش تعبیه شده اند.

بدون شک تا زمان عرضه ی این گوشی ها اخبار و شایعات بسیاری منتشر خواهند شد و اطلاعات بیشتری از آن ها فاش خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژیُ تکرا

نوشته گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تاییدیه FCC را دریافت کردند اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.