گلکسی تب ای ۲۰۱۷ با یک پردازشگر هشت هسته‌ای و باتری ۵,۰۰۰mAh می‌آید

سامسونگ بالاخره از تبلت گلکسی تب ای 2017 خود رونمایی کرد. این تبلت با یک پردازشگر 1.4GHz و نمایشگر 8 اینچی 1280 در 800 پیکسلی عرضه می‌شود.

سامسونگ بالاخره از تبلت گلکسی تب ای ۲۰۱۷ خود رونمایی کرد. این تبلت با یک پردازشگر ۱.۴GHz و نمایشگر ۸ اینچی ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی عرضه می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازنده کره‌ای تبلت گلکسی تب ای ۲۰۱۷ (Galaxy Tab A 2017) از یک رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تبلت جدید سامسونگ ۳۶۴ گرم وزن، ۲۱۲.۱ میلی متر طول، ۱۲۴.۱ میلی متر عرض و ۸.۹ میلی متر ضخامت دارد و با یک باتری قدرتمند ۵,۰۰۰mAh و سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا در اختیار کاربران گذاشته می‌شود.

سامسونگ گفته است که کاربران ویتنامی اولین افرادی هستند که این تبلت را با قیمتی معادل ۲۸۵ دلار دریافت می‌کنند. هنوز مشخص نیست که آیا سازنده کره‌ای گلکسی تب ای ۲۰۱۷ را در سایر کشورها هم عرضه می‌کند یا خیر.

گلکسی تب ای 2017

.

منبع: gsmarena

مطلب گلکسی تب ای ۲۰۱۷ با یک پردازشگر هشت هسته‌ای و باتری ۵,۰۰۰mAh می‌آید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.