گلکسی فولد ۲ را ببینید؛ یک گوشی تاشو ۸ اینچی با بریدگی بسیار کوچک!

گلکسی فولد ۲

شاید خیلی از شما بپرسید چطور می‌توان درباره یک دستگاه تاشو دیگری به نام گلکسی فولد ۲ صحبت کرد در حالیکه هنوز گلکسی فولد سامسونگ عرضه نشده است؟ خب همانطور که در جریان هستید تاریخ اولیه عرضه نخستین گوشی تاشو سامسونگ با مشکلاتی مواجه شد و بنابراین همانطور که این تاریخ برنامه‌ریزی‌شده اتفاق نیفتاد، طراحی اولیه و حتی مشخصات آن هم هرگز فاش نخواهند شد.

گوشی گلکسی فولد سامسونگ قرار بود در ماه آوریل امسال روانه بازار گردد، اما حالا با پنج ماه تاخیر، در ماه سپتامبر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. بنابراین با این اتفاقات، بسیار طبیعی است که اگر سامسونگ تصمیمی برای ارایه مدل بعدی گوشی تاشو خود در فصل بهار آینده دارد از الان به فکر آن باشد.

گلکسی فولد ۲

خب به نظر می‌رسد که این برنامه‌ریزی‌ها در حال اتفاق افتادن هستند و همانطور که رسانه‌های کره جنوبی گزارش داده‌اند مدل بعدی دستگاه تاشو سامسونگ یعنی گلکسی فولد ۲ از یک نمایشگر ۸ اینچی بهره خواهد برد و به جای لایه کاور گلکسی فولد که همه فکر می‌کردند محافظ نمایشگر است، یک کاور گلس خم‌شدنی بسیار نازک خواهد داشت.

طراحی، مشخصات و زمان معرفی گلکسی فولد ۲

براساس پتنی که اخیرا در وب‌سایت LetsGoDigital منتشر شده است به احتمال زیاد گلکسی فولد ۲ در سال ۲۰۲۰ با یک بریدگی (ناچ) بسیار کوچک‌تر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و دیگر خبری از بریدگی نه‌چندان ناخوشایند گوشی گلکسی فولد نخواهد بود.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، سامسونگ همه مکان‌های احتمالی بریدگی (چپ، راست و وسط) دستگاه را در پتنت آورده است تا همه طراحی‌های ممکن را برای عرضه یک محصول نهایی ارایه کرده باشد.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲، علاوه بر صفحه‌نمایش بزرگ ۸ اینچی، به یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۶۵، مودم 5G چندبانده X55 کوالکام، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز مجهز است. هرچند درباره مشخصات دوربین آن چیزی نمی‌دانیم، اما مسلما شاهد تغییراتی بزرگی در آن خواهیم بود.

در حالیکه سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال مانور دادن بر روی اندازه سنسور دوربین و میزان زوم آن هستند، شنیده می‌شود که سامسونگ تصمیم دارد تا یک مجموعه دوربین کاملا متفاوت را که باعث شگفتی همگان خواهد شد، بر روی گوشی گلکسی S11 خود ارایه کند.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲ گلکسی فولد ۲ گلکسی فولد ۲

اینکه «لنز با دیافراگم مایع» یا زوم‌های باورنکردنی دوربین جدید چه مشخصاتی دارند و چگونه کار خواهند کرد به کنار، اما با اطمینان بسیار بالایی می‌توان گفت که شاهد حضور این ست‌آپ دوربین بر روی گران‌ترین گوشی سال ۲۰۲۰ سامسونگ، یعنی گلکسی فولد ۲، خواهیم بود.

نوشته گلکسی فولد ۲ را ببینید؛ یک گوشی تاشو ۸ اینچی با بریدگی بسیار کوچک! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.