گلکسی نوت ۱۰ در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد

رنگبندی گلکسی نوت 10

سامسونگ به زودی گوشی‌های گلکسی نوت 10، نوت 10 پرو و دو نوت بوک سری A را عرضه خواهد کرد و اکنون اطلاعاتی درباره آن‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد شاهد گلکسی‌های رنگارنگ خواهیم بود.

نوت 10 اولین سری از گوشی‌های گلکسی نوت است که در دو نسخه به بازار عرضه خواهد و شنیده می‌شود نسخه کوچکتر آن همانند گلکسی S10e در رنگ‌های مختلف به بازار خواهد آمد.

اهمیت به سلیقه بانوان

در طی سالیان گذشته کمتر شاهد گوشی در رنگ‌های زنانه پسند بودیم و اکثر موبایل‌ها در رنگ‌های عامه پسند سفید و سیاه به بازار عرضه می‌شدند.

طبق اعلام یک منبع ناشناس، هر دو نسخه نوت 10 در سه رنگ سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهند شد اما سامسونگ قصد دارد نسخه اصلی گلکسی نوت 10 را که به نام SM-N970F شناخته می‌شود در دو رنگ صورتی و قرمز نیز موجود کند.

البته به نظر می‌رسد نسخه قرمز رنگ پرچمدار جدید سامسونگ تنها در چند کشور عرضه خواهد شد و خبری از آن در تمامی بازارهای جهانی نخواهد بود.

طبق شنیده‌ها، علاوه بر این دو مدل، یک نسخه Galaxy Note 10 مجهز به فناوری 5G نیز به بازار عرضه خواهد شد که احتمالا رنگ بندی آن همانند Galaxy S10 5G در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

در پایان لازم به ذکر است سامسونگ هنوز این رنگ‌بندی‌های اعلامی را به صورت رسمی تایید نکرده است.

میان‌رده‌های جدید سری A سامسونگ در راه‌اند

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی 4 گوشی جدید سری A است و سه مدل از این گوشی‌ها با نام‌های SM-A507F, SM-A707F, and SM-A907F در دو رنگ سفید و مشکی موجود خواهند شد و مدل SM-A507F دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و دو گوشی دیگر دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

همچنین یک گوشی با مدل  SM-A107F رویت شده که در سه رنگ قرمز، سبز، آبی و مشکی با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و جزو گوشی‌های پایین رده سامسونگ خواهد بود.

احتمال می‌رود این 4 دستگاه، نسخه‌های جدید گوشی‌های گلکسی A10، A50، A70 و A90  باشند اما هنوز نمی‌توان به طور قطعی نام آن‌ها را حدس زد.

نوشته گلکسی نوت 10 در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.