گلکسی نوت ۷ دوباره به بازار عرضه می‌شود!

گلکسی نوت 7 دوباره به بازار عرضه می‌شود!

همان طور که می‌دانید فردا زمان معرفی گلکسی S8 فرا می‌رسد. در میان تمامی شایعات و اخباری که درباره این گوشی پخش شده، بیانیه جالبی توسط سامسونگ درباره گلکسی نوت 7 منتشر گردیده است.

بر اساس این بیانیه سامسونگ می‌خواهد نسخه بازیافت شده‌ای از گلکسی نوت 7 را روانه بازار کند. در گذشته خبرهای این چنینی زیادی منتشر می‌شد و همه در حد یک شایعه بودند؛ اما با این بیانیه جدید سامسونگ همه چیز کاملا تایید شد.

در این نسخه‌ها برای صرفه جویی در قطعات، از آن دسته از اجزا مانند ماژول دوربین که قابل جداسازی و استفاده هستند بهره برداری خواهد شد. نکته جالب این‌جا است که سامسونگ پیش‌تر در پاسخ به شایعات تولید مجدد گوشی نوت 7 گفته بود که چنین برنامه‌ای ندارد و این موضوع را کاملا تکذیب کرده بود.

بر اساس اطلاعاتی که در دسترس است، باتری نوت 7 در نسخه ریفربیشد ظرفیت کم‌تری به نسبت نسخه اصلی‌اش خواهد داشت. این اقدام برای جلوگیری از مشکل آتش گرفتن باتری این گوشی بوده است. سامسونگ می‌گوید فروش این گوشی در بازار برخی کشورها نیاز به دریافت یک‌سری تاییدیه دارد.

همچنین سامسونگ اعلام کرده که هدف از تولید محصولات ریفربیشد به حداقل رساندن اثرات محیط زیستی خواهد بود. این کمپانی کره‌ای می‌گوید که نوت 7 در نسخه رفربیشد با یک نام و مدل جدید به بازار عرضه می‌گردد. جزییات ریزتر درباره این محصول مانند قیمت، مشخصات سخت افزاری، نام و مدل آن در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

نکته دیگری که در این بیانیه ذکر شده این است که نوت 7 در نسخه ریفربیشد در کشور آمریکا عرضه نمی‌شود و قابل خرید نخواهد بود.

مشکلات موجود در گوشی گلکسی نوت 7 باعث اعتراض گروه‌های زیادی از فعالان محیط زیستی شده بود که البته این اقدام سامسونگ یعنی بازیافت دوباره این گوشی می‌تواند برای راضی نگه داشتن این گروه‌ها هم مفید باشد.

با وجود تمامی فراخوانی‌هایی که سامسونگ برای جمع آوری نوت 7 انجام داد و در آخر هم نتوانست مشکلش را حل کند؛ فکر می‌کنید نسخه ریفربیشد نوت 7 گوشی موفقی خواهد بود؟

نوشته گلکسی نوت 7 دوباره به بازار عرضه می‌شود! اولین بار در پدیدار شد.