گلکسی A7 2018‌ در بازارهای محدود با نمایشگری بزرگتر از ۶ اینچ عرضه خواهد شد

شایعات اخیر تاکید دارند که ممکن است کره‌ای‌ها به جای استفاده از سه نام مختلف گلکسی A5 ،A3 و A7 برای میان‌رده‌های خود، تنها دو اسمارت‌فون گلکسی A8 و A8 پلاس (همان گلکسی A7 2018‌) را روانه بازار نمایند. گفته می‌شود این اقدام برای همگام‌سازی نام گوشی‌های پرچم‌دار سری S و میان‌رده‌های سری A رخ خواهد داد. پیش از این نیز این اقدام برای پرچم‌داران سری نوت و S انجام شده بود.

دلیل این موضوع را هم می‌توان این‌طور بیان کرد که به دلیل تصمیم سامسونگ برای استفاده از طراحی نمایشگر بی‌کران (Infinity Display) در گوشی‌های این خانواده، اندازه اسمارت‌فون‌های مورد بحث تا حد زیادی کاهش می‌یابد و دیگر نیازی به مدل کوچک‌تر یعنی گلکسی A3 نیست.

گلکسی A7 2018‌

از سوی دیگر این موضوع باعث می‌‌گردد که تعداد گوشی‌های میان‌رده این خانواده کاهش یافته و احتمالا سامسونگ خریدارانی را که فقط به یک دستگاه با نمایشگر بزرگ و قیمت کم نیاز دارند، از دست خواهد داد. گزارش‌های تازه بیان می‌کنند که امکان دارد این غول تکنولوژی کره‌ای گوشی گلکسی A8 پلاس (گلکسی A7 2018‌) را تنها در تعداد محدودی از بازارهای بین‌المللی در اختیار کاربران قرار دهد.

یک منبع آگاه ادعا می‌کند که گلکسی A7 2018‌ از نمایشگری بزرگ‌تر از 6 اینچ بهره خواهد برد و این اسمارت‌فون تنها در سه کشور اروپایی آلمان، لهستان و روسیه و در بازار برخی کشورهای آسیایی که نمایشگرهای بزرگ خواهان زیادی دارند، عرضه می‌شود. همچنین طبق این شایعات، نسخه معمولی گلکسی A8 یا همان گلکسی A5 2018‌ نیز از صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردار خواهد بود.

نوشته گلکسی A7 2018‌ در بازارهای محدود با نمایشگری بزرگتر از ۶ اینچ عرضه خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.