گلکسی A8s به عنوان اولین گوشی دارای نمایشگر حفره‌دار روز نوزدهم آذر معرفی می‌شود

Samsung-galaxy-A8s گلکسی A8s به عنوان اولین گوشی دارای نمایشگر حفره‌دار روز نوزدهم آذر معرفی می‌شود

چند وقتی است که در خبرها می‌شنویم کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی A8s را با نسل جدیدی از نمایشگرها موسوم به اینفینیتی O روانه بازارها کند. در حقیقت این نوع نمایشگر دارای حفره‌ای در بخش بالایی صفحه نمایش خواهد بود که جهت قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. حال تیزری از سوی اکانت نمایندگی سامسونگ در چین منتشر شده که نشان می‌دهد میان‌رده جدید این کمپانی روز نوزدهم آذر رسما معرفی خواهد شد.

galaxy-A8s-Teaser گلکسی A8s به عنوان اولین گوشی دارای نمایشگر حفره‌دار روز نوزدهم آذر معرفی می‌شود

گزارش شده که کمپانی هواوی نیز قصد دارد روز 17 دسامبر (26 آذر) از گوشی هواوی نوا 4 رونمایی کند. از قرار معلوم، چینی‌ها نیز از همین نوع نمایشگر در میان‌رده جدید خود بهره خواهند گرفت. با این حساب به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌های خود را طوری تنظیم کرده تا یک هفته زودتر از رقیب چینی خود، یک گوشی تمام عیار را با نمایشگری از نوع اینفینیتی O روانه بازارها کند. اگرچه نمایشگر هر دو گوشی فوق از نوع ال‌سی‌دی بوده و کمپانی چینی BOE (که تولیدکننده نمایشگر گوشی هواوی میت 20 پرو نیز بوده است) وظیفه تولید آن را بر عهده خواهد داشت، اما گفته شده که کیفیت پنل به کار رفته در گلکسی A8s سامسونگ به مراتب بالاتر از نمونه موجود در محصول هواوی خواهد بود.

بنابر گزارشات قبلی، انتظار داریم که گوشی گلکسی A8s از یک نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (نسبت تصویر 19.5 به 9) بهره‌مند باشد. هم‌چنین این دستگاه را باید اولین گوشی سامسونگ دانست که مجهز به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 710 خواهد بود. علاوه بر این، وجود 4 و 6 گیگابایت رم، دوربین اصلی سه‌گانه (یک سنسور رنگی معمولی، یک لنز اولترا واید و یک دوربین عمق‌سنج) و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی را باید از دیگر موارد قابل ذکر درباره این دستگاه دانست.

نوشته گلکسی A8s به عنوان اولین گوشی دارای نمایشگر حفره‌دار روز نوزدهم آذر معرفی می‌شود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.