گلکسی A90 اولین عضو از خانواده جدید گوشی‌های گلکسی R سامسونگ خواهد بود

گلکسی A90

اسمارت‌فون گلکسی A90 سامسونگ داستان عجیبی دارد. بسیاری ماه‌ها منتظر عرضه این اسمارت‌فون بودند، ولی در نهایت اسمارت‌فونی که با این نام شناخته می‌شد، با نام گلکسی A80 روانه بازار شد. پس از رونمایی رسمی از این گوشی، باز هم شایعات در مورد گلکسی A90 داغ شده، اما این بار کمی متفاوت‌تر.

ظاهرا باز هم اسمارت‌فونی که تحت عنوان گلکسی A90 شناخته می‌شود، با این عنوان عرضه نخواهد شد. در واقع این هندست آغازگر سری جدیدی از محصولات سامسونگ با نام اسمارت‌فون‌های گلکسی R خواهد بود. این گوشی با شماره مدل SM-A90x به همراه مدلی دیگر، خانواده جدیدی از محصولات شرکت کره‌ای را معرفی خواهند کرد. بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده هر دو مدل دارای دوربین سه‌گانه بوده و حداقل یکی از آنها با پشتیبانی از شبکه 5G ارایه می‌شود.

با این که جزییات زیادی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود دوربین یکی از این مدل‌ها دارای یک ویژگی خاص و منحصر به فرد خواهد بود. شارژر به کار رفته در این گوشی 45 واتی است؛ حدود دو برابر بیشتر از شارژرهای حال حاضر اسمارت‌فون‌های سامسونگ و البته سه برابر بیشتر از گلکسی S10 (به جز نسخه 5G این گوشی). به احتمال فراوان در نوت 10 پرو نیز شاهد به کارگیری این نوع از فناوری شارژ سریع باشیم. مطمئنا در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در خصوص سری جدید گوشی‌های گلکسی R سامسونگ خواهیم بود.

نوشته گلکسی A90 اولین عضو از خانواده جدید گوشی‌های گلکسی R سامسونگ خواهد بود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.