گلکسی S7 و S7 edge رابط کاربری جدید سامسونگ را دریافت خواهند کرد

گوشی‌های گلکسی S7 و S7 edge که در نیمه اول سال 2016 به عنوان پرچم‌داران سامسونگ عرضه شدند، پیش از این، به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند. به همراه این به‌روزرسانی، آخرین نسخه رابط کاربری محصولات سامسونگ با عنوان Grace UX نیز عرضه شد.

با این‌حال، گلکسی S8 و S8 پلاس و گلکسی نوت 8 با رابط کاربری جدیدی عرضه شده‌اند که در پرچم‌دار سال گذشته مشاهده نمی‌شود. سامسونگ اکسپرینس 8.1 امتحان خود را بر روی S8 پس داد و برای نوت 8 به نسخه 8.5 ارتقا یافت. در این مدت برخی محصولات سامسونگ از قبیل گلکسی J5، گلکسی J7 و خانواده گلکسی A به رابط کاربری Samsung Experience 8.1 ارتقا یافتند، اما خبری از پرچم‌داران سال قبل شرکت کره‌ای نبود.

ظاهرا این روند با ارائه به‌روزرسانی بزرگ بعدی برای S7 و S7 edge تغییر خواهد کرد. سامسونگ تایید نموده که این دو گوشی آخرین نسخه رابط کاربری شرکت را دریافت خواهند کرد. برخی کاربران اعتقاد دارند این اتفاق همزمان با ارائه اندروید اوریو برای این محصولات اتفاق خواهد افتاد. متاسفانه تاریخ دقیقی در این مورد اعلام نشده، ولی مطمئنا اولویت اول سامسونگ ارتقا پرچم‌داران سال جاری خود است.

نوشته گلکسی S7 و S7 edge رابط کاربری جدید سامسونگ را دریافت خواهند کرد اولین بار در پدیدار شد.