گلکسی S9 و ال‌جی G7 به مودم ۵G مجهز خواهند بود!

گلکسی S9 و ال‌جی G7 به مودم ۵G مجهز خواهند بود!

سال ۲۰۱۶ در حال اتمام است و تقریبا تمام پرچمداران معرفی شده‌اند. حال همه چشم‌ها به ۲۰۱۷ دوخته شده تا ببینند که دنیای اسمارت‌فون در این سال چه ارمغان‌هایی خواهد داشت. اما بگذارید کمی آینده‌نگرانه‌تر فکر کنیم و دو سال آینده را بررسی کنیم.

در سال ۲۰۱۸، دو پرچمدار گلکسی S9 و ال‌جی G7 به بازار عرضه می‌شوند. کمی بعید است که بتوانیم بگوییم این دو پرچمدار چه فناوری‌هایی با خود خواهند داشت، اما یک روزنامه کره‌ای گزارش داده که این دو پرچمدار کره‌ای، اولین اسمارت‌فون‌هایی خواهند بود که با قابلیت پشتیبانی از ۵G به بازار عرضه می‌شوند. دلیل اینکار می‌تواند این باشد که کوالکام اسنپدراگون X50، اولین مودم ۵G را عرضه کرد. البته اسنپدراگون X50 بتازگی معرفی شده و هنوز برای ساخت در اختیار سازندگان قرار نگرفته است. بر اساس این گزارش، اسنپدراگون X50 در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد و سازندگان از نیمه اول سال ۲۰۱۸، آن را در محصولاتشان استفاده می‌کنند.

اگر بازه زمانی تولید X50 درست باشد، بی‌شک ال‌جی و سامسونگ، اولین شرکت‌هایی هستند که از این تکنولوژی در پرچمدارانشان استفاده می‌کنند. البته داشتن یک مودم ۵G تنها یک طرف معادله است و طرف دوم معادله را زیرساخت‌های ۵G تشکیل می‌دهد.

نوشته گلکسی S9 و ال‌جی G7 به مودم ۵G مجهز خواهند بود! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.