گلکسی View Tablet تاییدیه FCC را دریافت کرد

 

درست اوایل ماه جاری میلادی بود که بنچمارک‌هایی از تبلت جدید کمپانی سامسونگ با نام گلکسی View Tablet منتشر شد و اعتقاد پیدا کردیم که این تبلت همانی است که می‌تواند نام سامسونگ را دوباره در دنیای تبلت‌ها بالا ببرد. اما گویا معرفی این تبلت چندان هم دور نیست. گلکسی View Tablet کمپانی سامسونگ امروز تاییدیه سازمان فدرال ارتباطات آمریکا یا همان FCC را دریافت کرده است و با کمک این تاییدیه می‌‌توانیم پی ببریم که تبلت مذکور شماره مدل SM-T677A را خواهد داشت.

galaxy-view-fcc-640x431

همان طور که در تصویر بالا بخش پشتی این تبلت قابل مشاهده است، شما می‌‌توانید آرم AT&T را در بخش بالایی دستگاه ببینید که بر این اساس سامسونگ تبلت جدیدش را برای کاربران این کمپانی آماده کرده است و البته باید این کاربران خدمات خوبی را نیز دریافت نمایند. گفته می‌شود این تبلت قادر خواهد بود تا از شبکه LTE نیز پشتیبانی کند. اسپیکر‌های دستگاه نیز در این تصاویر قابل مشاهده هستند که می‌توانند برای دوست داران موسیقی جالب باشند.

انتظار می‌رود که گلکسی ویو تبلت یک نمایشگر 18.6 اینچی داشته باشد که ابعاد آن نیز در حدود 447 در 272 میلی‌متر خواهد بود و قطر این دستگاه نیز 513 میلی‌متر است. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

نوشته گلکسی View Tablet تاییدیه FCC را دریافت کرد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.