گوشی‌های سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد!

صبح امروز و در مراسمی که در هتل اسپیناس تهران با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت سامسونگ برگزار گردید، جدیدترین محصول از سری A کمپانی کره‌ای به‌صورت رسمی رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم، مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ بر روی صحنه آمد و ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: با اولین برنامه خبری سامسونگ در سال ۲۰۱۸ در خدمت شما هستیم. امروز قصد داریم تا محصولی را معرفی کنیم که در سال ۲۰۱۸ به عنوان جدیدترین گوشی سری A عرضه خواهد شد. گلکسی A8 برای کسانی طراحی شده که به‌صورت هوشمندانه محصول خودشان را انتخاب می‌کنند. وی سپس از مدیر ارشد موبایل سامسونگ در ایران دعوت کرد تا به ایراد سخنانی درباره مراسم امروز بپردازد.

علیرضا توسلی با گفتن خاطره‌ای از آغاز همکاری خودش با سامسونگ گفت: هر کدام از ما یک قصه‌ای در زندگی داریم و گلکسی A8 هم برای همین منظور طراحی شده است. هر کدام از ما دارای تفاوت‌هایی هستیم و زندگی با همین چیزها قشنگ است. سری A در ایران بیشترین فروش را در خاورمیانه داشته و در هیچ کجا موفق به کسب چنین سهمی نشده است.

بعد از وی، کیت شین مدیر ارشد کسب و کار موبایل در ایران صحبت‌هایش را این گونه آغاز کرد: واقعا خوشحالم که افتخار معرفی قابلیت‌های جدید گوشی‌های گلکسی A8 و A8 پلاس به من رسید. دستگاه‌هایی که با دی‌ان‌ای پرچم‌داران ما عرضه می‌شوند.

سری گلکسی A حاصل ماه‌ها کار و تحقیق است. قبل از اینکه به خود گوشی برسیم اجازه بدهید کمی به عقب برگردم تا ببینیم چطور به اینجا رسیدیم. برندهای مختلف همیشه روی بهینه سازی عکس‌های سلفی با روش‌های مصنوعی تمرکز داشتند اما تحقیقات اخیر ما نشان داد اتفاقا این جوانان به جای سلفی‌هایی که به صورت مصنوعی دستکاری می‌شوند، به دنبال تصاویر حقیقی هستند.

این گوشی‌ها آن‌قدر پیشرفته‌اند که به شما امکان می‌دهند خودتان باشید. وقتی به اطراف‌مان نگاه می‌کنیم چیزهایی می‌بینیم که بسیار زیباتر از تصاویر دیجیتالی‌شان هستند. گلکسی A8 نه تنها زیبایی واقعی شما را ثبت می‌کند بلکه زیبایی را به همان شکلی که در دنیای واقعی می‌بینیم، نمایش می‌دهد.

گوشی‌های A همیشه و در همه لحظات زندگی کنارتان خواهند بود، برای نگاهی دقیق‌تر به همه قابلیت‌ها و توانایی‌های این محصول از همکارم می‌خواهم که بر روی صحنه بیاید و آن را به شما توضیح دهد.

سپس دامون بقراط، مدیر آموزش توسعه سامسونگ به ایراد توضیحاتی درباره محصولات جدید این کمپانی پرداخت و گفت: امسال ما ۲ مدل به لاین گلکسی A اضافه می‌کنیم که A8 و A8 پلاس هستند. به‌دلیل اهمیتی که دوربین دارد، ابتدا بحث را با آن آغاز می‌کنیم. این گوشی‌ها به ۲ دوربین سلفی و ۱ دوربین اصلی مجهز هستند. دوربین‌های سلفی هر دو با دریچه دیافراگم F/1.9 بوده و یکی ۸ و دیگری ۱۶ مگاپیکسلی است. دوربین‌های سلفی ما دو زاویه دید مختلف دارند که نمونه ۱۶ مگاپیکسلی ۷۶ درجه و ۸ مگاپیکسلی ۸۵ درجه است، برای همین می‌توان بسته به شرایط از یکی از آن‌ها استفاده کرد.

دوربین اصلی ما یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با F/1.7 دارد که می‌تواند مانند پرچم‌داران سامسونگ در نور کم عکس‌های واضح و شفاف بگیرد. در دوربین اصلی وقتی ما با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کنیم، به‌صورت دیجیتالی لرزش‌گیر فعال می‌شود. برای سرگرمی بیشتر کاربران که اکثر آن‌ها جوانان هستند، ما استیکرها و مُهرهایی را قرار دادیم که بتوانند از سلفی‌های خودشان بهره بگیرند و برای نخستین بار از روتوش چهره در هنگام فیلم‌برداری استفاده کردیم.

برای جلوگیری از لرزش دست در هنگام گرفتن عکس سلفی، ما روش‌های گوناگونی را در نظر گرفتیم که مثلا می‌توان دکمه شاتر را به‌صورت شناور در مکان دلخواه قرار داد یا با فرمان‌های صوتی و تکان دادن دست، عکس گرفتن را فعال کرد.

وقتی شما به سفر یا جای خاصی می‌روید و چندین عکس می‌گیرید، گالری به‌صورت خودکار برای شما داستان می‌سازد و می‌توانیم آن را ادیت کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذاریم.

بدنه A8 و A8 پلاس از فلز و شیشه است و منحنی‌های متقارنی را طراحی کردیم تا گوشی به‌خوبی در دست شما قرار بگیرد. نمایشگر آن‌ها به ترتیب ۵.۶ و ۶ اینچ هستند که با وضوح تصویر فول اچ‌دی و در سه رنگ‌بندی در بازار ارایه خواهند شد.

ما سرویس پشتیبانی ویژه را برای هر دو محصول داریم و کسانی که تا ۱۱ اردیبهشت ۹۷ یکی از این محصولات را خریداری کرده و IMEI را به شماره ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ ارسال کنند، قادر هستند تا نمایشگر را با پرداخت تنها ۱۷۰ هزار تومان تا پایان سال ۹۷ تعویض کنند.

دستیار هوشمند بیکسبی  را نیز با این محصولات افزودیم. تمام محصولات برای بازار ایران ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته و تا ۲۵۶ گیگابایت می‌توانیم به آن حافظه جانبی بیافزاییم. همچنین این مدل‌ها ۴ گیگابایت رم هم دارد تا بتواند فعالیت‌ها را به صورت روان اجرا کند.

برای مسایل امنیتی از دو مدل تشخیص چهره و همچنین اثر انگشت استفاده شده که حتی می‌توانید به‌صورت هم‌زمان از هر دو قابلیت نیز بهره بگیرید.

نیازی که ما در بین کاربران سری A دیدیم، این بود که به ۲ اکانت کاربری و به‌صورت هم‌زمان نیاز دارند، برای همین ما یک ویژگی به نام دوال مسنجر تعریف کردیم تا به‌صورت هم‌زمان از یک پیام رسان بتوانید با دو اکانت بهره بگیرید. به لحاظ سازگاری با لوازم جانبی، ما کتگوری با نام فون پلاس داریم. این دو گوشی با تمام دستگاه‌های موجود سازگار بوده و با GEAR VR به عنوان اولین گوشی غیر پرچم‌دار ما، قابلیت سازگاری خواهند داشت.

در ادامه تصاویر بیشتری را از گوشی‌های گلکسی A8 و +A8 مشاهده می‌کنید.

نوشته گوشی‌های سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد! اولین بار در پدیدار شد.