گوشی‌های لنوو S1 لایت و K5 پلاس به صورت رسمی در ایران عرضه شد

عصر امروز و در سمیناری خبری که با حضور تعدادی از خبرنگاران و مدیران شرکت ارکان ارتباطات نوین برگزار شد، خبر ورود دو گوشی میان رده لنوو به بازار ایران اعلام گردید.

در ابتدای این مراسم، پیمان ابراهیمی، مدیر عامل ارکان ارتباطات نوین گفت: برندی که استارت آن را از اواخر سال گذشته زدیم، برند لنوو بود و به هر حال ما در اینجا در سه شاخه از محصولات فعالیت کردیم که شامل موبایل، فبلت و تبلت است. در موبایل ما ۱۰ محصول را وارد بازار ایران کردیم که از محصولات پایین رده تا بالا رده است که بیشترین بهای آن در حد یک میلیون و دویست تا سیصد هزار تومان قرار می‌گیرد (لنوو وایب شات). در فبلت دو محصول داشتیم که با تنوع رنگی خاص خودش عرضه شد و تبلت‌های ۷ و ۸ و ۱۰ اینچ و یوگا را با گارانتی ارکان ارتباطات نوین به بازار عرضه کردیم. گوشی‌های ما دارای گارانتی ۱۸ ماهه با  دو هفته تعویض است.

Lenovo-seminar-8

استارت رسمی کار ما از اواخر سال گذشته بود و فرصت را مغتنم شمردیم تا فضا را بازتر کنیم و بتوانیم اخبار را به مصرف کننده برسانیم. ما یک تعهدی به مشتریان داشتیم و به همین خاطر فروشگاه مرکزی لنوو را اواخر خرداد ماه در بازار موبایل راه اندازی کردیم تا خریداران بتوانند به صورت مستقیم محصولات‌مان را تهیه کنند. در ادامه محصولات جدیدی به بازار معرفی خواهد شد و سعی داریم محصولاتی که در آینده لانچ می‌شود، از کمک شما (خبرنگاران) استفاده کنیم. در کنار ۱۰ محصولی که به بازار ارایه می‌دهیم، این دو گوشی جدید خاص هستند که یکی بر روی قابلیت سلفی تمرکز دارد و دیگری بر روی مالتی مدیا؛ هر دو در رده میان رده هستند و کانال‌های ارتباطی ما از طریق اینستاگرام، تلگرام و وب‌سایت ارکان نوین است که اطلاعات محصولات در آنجا قرار می‌گیرد.

پس از آن، نوبت به غفاری، مدیر بازاریابی ارکان رسید تا در ارتباط با محصولات جدید، سخن بگوید: بحثی که امروز داریم درباره برند لنوو و سبد محصولاتی است که در بازار می‌دهیم، به همراه معرفی دو محصول جدیدمان.

لنوو یک برند شناخته شده است که پایه آن از آی‌بی‌ام بوده و با خرید برندهای معتبری چون موتورولا یک هسته قوی را برای خودش ایجاد کرد. در سبدی که ما وارد بازار کردیم، یک سری محصولات وجود داشت و الان در سبد جدید که فروخته می‌شود، نسل جدید عرضه می‌شود. در سبد فعلی ما ۱۰ گوشی داریم به همراه دو فبلت و تبلت‌های مختلف. ۱۰ مدل گوشی که ما داریم در رده‌ای قرار گرفته‌اند که با قیمت مناسب، فیچرهای خوبی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. گوشی‌های ما در کل این کانسپت را دنبال می‌کنند که با بهای مناسب، بتوانند امکانات قابل قبولی را به مشتری عرضه کنند.

Lenovo-seminar-7

گوشی S1 لایت علاوه بر نرم‌افزار قدرتمندی که از نظر عکاسی بر رویش تعبیه شده است، در عکس‌برداری سلفی آن فلش هم دارد. شاید بسیاری گوشی S90 را به خاطر داشته باشید که اولین محصولی در دنیا بود که فلش سلفی داشت. S1 دو تا دوربین سلفی دارد، علاوه بر آنکه دارای فلش نیز است.

دومین گوشی که در بین میان رده‌های قدرتمند قرار می‌گیرد، K5 پلاس است که دارای بخش قدرتمند مالتی مدیا است. بلندگوی دالبی اتمی که دارد به ما اجازه می‌دهد تا صدای بسیار شفافی را در اختیار داشته باشیم. این گوشی امکان گیمینگ قوی به‌‌خاطر پردازنده اسنپدراگون را داراست و به‌واسطه توانایی اسپیکرها، از کیفیت بسیار خوبی در بازی و فیلم و موسیقی برخوردار است. همچنین استفاده باتری در آن بسیار بهینه بوده و عمر بالایی دارد.

هدفی ما از عرضه این دو گوشی این بوده که میان رده‌های قدرتمندی را در بازار داشته باشیم و فیچر گوشی‌های پریمیوم و بالا رده بازار را بر روی این‌ها به دست مصرف کننده برسانیم. در واقع همان کانسپتی که بتوانیم با قیمت مناسب، محصولاتی با کیفیت خوب داشته باشیم.

عرضه محصولات وایب K5 پلاس در دی‌جی کالا شروع شده و پخش عمده آن از طریق مغازه‌دارها از اواسط هفته آینده استارت می‌خورد. در طی این چند روز گذشته هم از فروش گوشی‌ها فیدبک خوبی داشته‌ایم.

محصول بعدی یعنی اس۱ لایت بعد از عید فطر به بازار عرضه می‌شود و در حال آنالیز قیمتی هستیم. تمام این دو محصول در یک باکس با کاور و طلق محافظ عرضه می‌شوند.

چک کردن گارانتی این دستگاه‌ها به صورت آنلاین در سایت ما امکان پذیر است، ضمن آنکه کارت طلایی و هولوگرام ارکان هم بر روی محصولاتی که به صورت قانونی وارد شده است، وجود دارد.

در ادامه، نوبت به بخش پرسش و پاسخ رسید که گزیده‌ای از این صحبت‌ها را می‌خوانید.

Lenovo-seminar-3

قیمت گوشی لنوو K5‌ پلاس ۶۵۵ هزار تومان در دی‌جی کالا است و قیمت S1 لایت هم ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود.

ما هم نماینده رسمی و هم فروشنده رسمی لنوو در ایران هستیم و به صورت مستقیم از لنوو خدمات می‌گیریم.

یکی از سردمداران موتورولا گوشی موتو زی است که پاییز لانچ آن در منطقه خواهد بود اما مشخص نیست که چه زمانی در ایران عرضه شود. گوشی زوک لنوو برای فروش آنلاین است و برای همین ما آن را در سبد کالایمان نداریم.

سهم لنوو در بازار ایران چشم‌گیر نیست ولی هدف ما این است که سطح مطلوبی را نسبت به سبدمان بگیریم و جای کار زیادی در این زمینه داریم. ما در حال گسترش شبکه فروش گوشی‌های خود در شهرستان‌ها هستیم، در مشهد، یزد، شیراز و… در حال گسترش تیم محلی خودمان هستیم و امید داریم که بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

در ادامه تصاویری از این دو گوشی جدید را مشاهده می‌کنید.

لنوو S1 لایت و K5 پلاس لنوو S1 لایت و K5 پلاس Lenovo-seminar-2 لنوو S1 لایت و K5 پلاس

نوشته گوشی‌های لنوو S1 لایت و K5 پلاس به صورت رسمی در ایران عرضه شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.