گوشی‌های موتو E5 و موتو E5 پلاس در فهرست سایت FCC قرار گرفتند

دقیقا دیروز رندری ۳ بعدی از هندستی به نمایش درآمد که ادعا می‌شد مربوط به گوشی موتو E5 است. این هندست در بخش پشتی خود دارای یک اسکنر اثرانگشت به همراه لوگوی نمادین شرکت موتورولا است.

بر اساس انتظارات موتو E5 مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی و تراشه شرکت مدیاتک خواهد بود. امروز مجددا تصویری از موتو E5 در کنار موتو E5 پلاس به نمایش گذاشته شد و بر اساس گفته‌ها اکنون هر ۲ گوشی در فهرست وب‌سایت FCC قرار گرفته‌اند.

XT1922-4 و XT1922-5 شماره مدل‌های منتشر شده روی صفحه سایت FCC هستند. در حالی‌که اسناد FCC اطلاعات چندانی درباره مشخصات این هندست‌ها ارایه نمی‌دهد؛ اما بیانگر این موضوع هستند که هر ۲ گوشی از باتری‌هایی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره خواهند برد. گوشی موتو E4 سال گذشته از یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کرد و برای کاربران اسمارت‌فون E4 پلاس نیز یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده بود.

انتظار می‌رود گوشی‌های موتو E5 و موتو E5 پلاس با یک اسکنر اثرانگشت در بخش پشتی دستگاه و انتقال دکمه هوم و برند موتو به پنل جلویی گوشی در تاریخ ۳ آوریل معرفی شوند. البته برند موتو با نام موتورولا جایگزین شده است و این موضوعی است که انتظار مشاهده آن‌ را داشتیم. تغییرات چندان دیگری در گوشی‌های E5 و E5 پلاس رویت نمی‌شود. برخلاف برخی گوشی‌های شرکت موتورولا که در آینده عرضه می‌شوند، این ۲ هندست از نمایشگر با طراحی لبه به لبه بهره نبرده و همچنان از نسبت ابعاد ۱۶:۹ استفاده می‌کنند. هر ۲ مدل در عوض بهره‌گیری از درگاه USB Type-C که در بیش‌تر دستگاه‌های امروزی رواج دارد، مجهز به پورت میکرو USB خواهند بود.

نوشته گوشی‌های موتو E5 و موتو E5 پلاس در فهرست سایت FCC قرار گرفتند اولین بار در پدیدار شد.