گوشی‌های گلکسی A30 و A50 توسط سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ امروز سری جدید گوشی‌‏های هوشمند گلکسی A خود را معرفی کرد. در مرحله اول از معرفی این مجموعه جدید دو گوشی گلکسی A50 و A30 عرضه شدند. در این گوشی‏های جدید قابلیت‏های اصلی موردانتظار کاربر مانند تصویر فراگیر، عمر باتری بیشتر و دوربینی با قابلیت ثبت صحنه‏‌های بزرگتر، تا حد زیادی بهینه‎سازی شده است.

اعضای جدید گلکسی A سامسونگ مطابق با سبک زندگی امروز، یعنی ثبت و به اشتراک‏ گذاری لحظه‌‏های مهم، طراحی شده است. این سری جدید شامل گوشی‎هایی متنوع و قدرتمند است که می‌‏تواند نیاز شما برای تعامل مداوم و متقابل با دیگران را برآورده کند.

دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‏‌گوید «ما متعهد هستیم تجربه موبایلی بهتری را در اختیار همه قرار دهیم و این کار با بروزرسانی سری گلکسی A آغاز شده است. مردم و روش ارتباط آنها با هم در حال تغییر است و نیاز به گوشی‏هایی دارند که پاسخگوی این شرایط جدید باشد. سری جدید گلکسی Aهای ما در واقع قابلیت‏های مهمی را بروزرسانی کرده است که از این ارتباطات جدید پشتیبانی کرده و گزینه‎های متنوعی را متناسب با نیازهای متغیر، در اختیار کاربران قرار می‌‏دهد».

کاربران سری گلکسی A با استفاده از خدمات کلیدی مانند Samsung Health، Samsung Pay، Bixby و غیره، می‎توانند تجربه استفاده روان از اکوسیستم گلکسی سامسونگ را داشته باشند.

معرفی سری بروز شده گلکسی A در ابتدا با رونمایی از دو مدل آغاز شد.

گلکسی A50

گوشی گلکسی A50 سامسونگ مجهز به پیشرفته‎ترین قابلیت‎های دوربین، باتری با عمر بالا و امکان شارژ سریع و نمایشگر Infinity-U به شما امکان می‏‌دهد همیشه اتصال خود با دنیا را حفظ کنید.

دوربین سه‌‏گانه این گوشی با طراحی بسیار شبیه به چشم انسان، به شما امکان می‌‏دهد عکس‏‌های موردنظر خود را به شکلی ساده اما جذاب ثبت کرده و به اشتراک بگذارید.

  • لنز فوق عریض این دوربین صحنه موردنظر شما را بدون محدودیت ثبت می‏‌کند. ترکیب این لنز با قابلیت «سوئیچ هوشمند» باعث می‏‌شود دوربین گلکسی A50 بتواند زمان و روش استفاده از حالت Wide Shot را به شما پیشنهاد دهد.
  • دوربین اصلی این گوشی با دقت 25 مگاپیکسل در روشنایی روز عکس‏هایی بسیار دقیق می‏‌گیرد. اما در فضاهای تاریک لنز‏های جدید این دوربین نور را شناسایی کرده و با کاهش نویز، باعث می‌‏شود صحنه با همان کیفیت اصلی ثبت شود. این قابلیت در کنار لنز تشخیص عمق (Depth Lens) به شما امکان می‏دهد در حین استفاده از حالت Live Focus، بتوانید محل دقیق فوکوس عکس را تعیین کنید.
  • قابلیت استفاده از هوش مصنوعی در دوربین گلکسی A50 در انتخاب بهترین صحنه به شما کمک کرده و در عین حال قابلیت ارتقای کیفیت عکس (Scene Optimizer) نیز امکان ارتقای کیفیت در 20 صحنه را فراهم کرده و Flaw Detection به شما امکان می‏دهد عکس پرتره موردنظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن بگیرید.
  • با استفاده از Selfie Focus روی دوربین سلفی گوشی، می‏توانید با تار کرده پس زمینه عکس‏های سلفی زیبایی از خود بگیرید.

گوشی گلکسی A50 همچنین دارای قابلیت حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش است و به این ترتیب برای باز کردن گوشی نیازی به جابجا کردن دست‏تان نخواهید داشت. گلکسی A50 بدنه‌‏ای بسیار باریک با لبه‌‏های منحنی دارد و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و مرجانی عرضه خواهد شد.

گلکسی A30

گوشی گلکسی A30 با باتری قدرتمند 4000 میلی‏آمپری خود با امکان شارژ سریع، برای کسانی طراحی شده است که همیشه در حال حرکت هستند.

نمایشگر سوپر آمولد Infinity-U با اندازه 6.4 اینچ تجربه تصویر فراگیر را در اختیار کاربر قرار می‏‌دهد که برای کاربردهایی مانند بازی، تماشای ویدیو، مرور اینترنت و انجام همزمان چندکار بسیار مناسب است. به این ترتیب حتی در زمان حرکت هم هیچ لحظه‌‏ای از زندگی خود را از دست نخواهید داد.

گوشی گلکسی A30 برای ایجاد یک تجربه موبایلی روان طراحی شده و دارای قابلیت‏‌های پیشرفته‏‌ای مثل دوربین دوگانه با لنز فوق عریض در کنار قفل امن، با حسگر اثر انگشت مجزا در پشت گوشی و البته امکان باز کردن گوشی با روش تشخیص چهره است.

مشخصات گوشی‌های گلکسی A50 و A30

A30 A50  
۶.۴ اینچ، FHD+ (1080×2340)، سوپر آمولد ۶.۴ اینچ، FHD+ (1080×2340)، سوپر آمولد اندازه و وضوح صفحه نمایش  

نمایشگر

Infinity-U Infinity-U نمایشگر اینفینیتی
158.5 x 74.7 x 7.7mm 158.5 x 74.7 x 7.7mm ابعاد
3D Glasstic 3D Glasstic طراحی
Dual 1.8GHz + Hexa 1.6GHz Quad 2.3GHz + Quad 1.7GHz پردازنده
۱۶ مگاپیکسل FF (F2.0) ۲۵ مگاپیکسل FF (F2.0) سلفی  

 

دوربین

 

 

۱۶ مگاپیکسل (F1.7) + ۵ مگاپیکسل (F2.2)

 

۲۵ مگاپیکسل AF (F1.7) + ۵ مگاپیکسل FF (F2.2)  +  ۸ مگاپیکسل FF (F2.2)  

اصلی

 

۳/۴ گیگابایت رم

۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی

ارتقا حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت

۴/۶ گیگابایت رم

۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

ارتقا حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت

 

حافظه

۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باتری
حسگر اثر انگشت، شارژ سریع، Samsung Pay، Bixby Home, Bixby Reminder حسگر اثرانگشت روی صفحه نمایش، شارژ سریع، Samsung Pay، Bixby Vision, Bixby Voice, Bixby Home, Bixby Reminder  

سایر قابلیت‌ها

 

نوشته گوشی‌های گلکسی A30 و A50 توسط سامسونگ معرفی شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.