گوشی‌هوشمند وان‌پلاس پیکسل در آزمون گیک‌بنچ دیده شد

همان‌طور که در بسیاری از شایعات اشاره شده است، شرکت وان‌پلاس بر روی یک مدل جدید از پرچم‌دار خود با تراشه رده‌بالای جدید اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام و دوربین مناسب‌تر کار می‌کند و به زودی، به‌طور رسمی از آن رونمایی خواهد کرد. با این‌حال، به تازگی یک گوشی با نام “وان‌پلاس پیکسل” در آزمون گیک‌بنچ رویت شده است که تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام به آن قدرت می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، گویا آی‌تی را همراهی کنید.

تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ که در وان‌پلاس پیکسل به کار گرفته شده است، چهار هسته‌ای بوده و فرکانس کاری هر هسته، ۱٫۵۹ گیگاهرتز است. اطلاعات تازه به‌دست‌آمده از یک گوشی جدید شرکت وان‌پلاس با شایعاتی که پیرامون عرضه وان‌پلاس ۳T با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ وجود دارد، در تناقض است.

تراشه به‌کار گرفته‌شده در وان‌پلاس پیکسل در آزمون گیک‌بنچ، موفق شده است تا امتیاز ۲۳۲۶ را در بخش “بررسی عملکرد یک هسته پردازشی” و امتیاز ۵۴۷۵ را در بخش “بررسی عملکرد تمامی هسته‌های پردازشی” به دست آورد که قابل‌توجه است.

opix

البته در حال‌حاضر، چندان مطمئن نیستیم که این محصول، همان نسخه به‌روزشده پرچم‌دار فعلی وان‌پلاس باشد اما در صورت صحت‌داشتن عرضه گوشی جدید شرکت وان‌پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده، نسخه دیگری از گوشی وان‌پلاس ۳ را نیز برای عرضه به بازار آماده کرده است که شاید از یک دوربین بهتر در مقایسه با مدل اصلی استفاده می‌کند و وان‌پلاس، به این موضوع بسنده نموده.

 البته از آنجایی‌که اطلاعات خاصی پیرامون یک مدل دیگر از وان‌پلاس ۳ منتشر نشده است و در تمامی شایعات به وان‌پلاس ۳T با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ اشاره شده، نمی‌دانیم که هدف شرکت سازنده از ارائه این محصول به بازار در صورت صحت‌داشتن این شایعه، چه خواهد بود.

علاوه‌براین، شرکت سازنده باید نسخه جدیدی را از گوشی‌ پرچم‌دار وان‌پلاس ۳ به بازار عرضه نماید که مشخصات‌فنی آن در مقایسه با محصولات جدید، بتواند نظر مساعد کاربران را برای خرید این محصول جلب کند. بنابراین، عرضه وان‌پلاس ۳T با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ را نمی‌توان به هیچ‌وجه توجیه نمود و قابل‌قبول دانست.

همان‌طور که پیش‌تر در وب‌سایت گویا آی‌تی گفته شد، ممکن است عرضه وان‌پلاس ۳T، باعث توقف تولید گوشی پرچم‌دار فعلی شرکت وان‌پلاس شود و این موضوع برای تعدادی از کاربران، چندان خوشایند نیست. به‌نظر شما، آیا شرکت سازنده در صورت عرضه نسخه جدید گوشی پرچم‌دار خود با تراشه نسبتاً قدیمی اسنپدراگون ۸۲۰ و با توجه به اینکه محصولات جدید از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می‌کنند؛ می‌تواند کاربران را به خرید این مدل مجاب نماید یا خیر؟ دیدگاه خود را در این مورد در بخش نظرات، ثبت نمایید.

منبع: Phonearena