گوشی اسنشیال اندی روبین احتمالا در ۹ خرداد رخ نشان می‌دهد

گوشی اسنشیال اندی روبین احتمالا در 9 خرداد رخ نشان می‌دهد
این احتمال وجود دارد که گوشی اسنشیال اندی روبین در ۳۰ ماه مه (۹ خردادماه) به طور رسمی معرفی شود. اندی روبین خالق سیسیتم عامل اندروید است. او پس از ترک گوگل تصمیم گرفت تا کمپانی خود را بنا کند. کمپانی به نام اسنشیال (Essential) که تصمیم دارد تا گوشی‌های هوشمند ماژولار تولید کند.

اولین محصول اسنشیال چندی پیش توسط اشارات خود اندی روبین در فضای مجازی تا حدودی شناخته شد. اکنون خبر می‌رسد که گوشی اسنشیال در روز ۳۱ ماه مه (۱۰ خردادماه) به طور رسمی راه اندازی شود.

حساب رسمی توئیتری کمپانی Essential با گذاشتن پستی در فضای آنلاین به شکل ماهرانه ای نشان می‌دهد که اولین محصول این کمپانی به زودی رخ نشان می‌دهد. این توئیت می‌گوید که “چیزی بزرگ در راه است”

حساب رسمی توئیتری کمپانی Essential با گذاشتن پستی در فضای آنلاین به شکل ماهرانه ای نشان می‌دهد که اولین محصول این کمپانی به زودی رخ نشان می‌دهد. این توئیت می‌گوید که “چیزی بزرگ در راه است”

اندی روبین خود می‌گوید که او و تیمش در اسنشیال “ تقریبا آماده هستند تا هر کاری را که تاکنون انجام شده است را با شما به اشتراک بگذارند”. بسیاری از مردم برای دیدن اولین گوشی اسنشیال اندی روبین کنجکاو هستند (ما نیز یکی از همین افراد کنجکاو هستیم)؛ چرا که اندی روبین پدر اندروید است. همه ما می‌دانیم که این پلتفرم موبایلی تا چه حد محبوب است و شاید روبین بتواند در عرصه ساخت موبایل نیز به همین مقدار قدرتمند ظاهر شود.

حدود دو ماه قبل تیزری از گوشی Essential در فضای آنلاین منتشر شد. در این تیزر اسمارت فونی به معرض نمایش درآمد که دارای گوشه‌هایی منحنی و حداقل حاشیه قاب دور گوشی بود. چندی بعد اریک اشمیت از گوگل تایید کرد که این گوشی در حال اجرای سیستم عامل اندروید است که البته هیچ جای شگفتی نخواهد داشت!

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند به یک کانکتور اختصاصی مجهز خواهد بود. کانکتوری که از آن برای شارژ باتری و البته گسترش قابلیت های دستگاه در طول زمان استفاده خواهد شد. این بدان معناست که به احتمال بسیار زیاد گوشی اسنشیال اندی روبین یک گوشی هوشمند ماژولار خواهد بود؛ این موضوعی بود که در دی ماه سال گذشته در تکرا نیز به آن پرداخته شد.

تا این لحظه جزئیات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده است؛ بنابراین باید تا ۹ خردادماه صبر کنیم. این تاریخ ،زمانی است که پدر اندروید از گوشی هوشمند ماژولار خود رونمایی خواهد کرد، البته شاید!

.

منبع: ubergizmo

مطلب گوشی اسنشیال اندی روبین احتمالا در ۹ خرداد رخ نشان می‌دهد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.