گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 به قیمت ۷۹۲دلار در یک خرده فروشی عرضه می شود

گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 به قیمت 792دلار در یک خرده فروشی عرضه می شود

قبلا گزارشی دادیم که در آن ایوان بلاس در توئیت خود مشخصات اچ‌تی‌سی وان A9 با نام مستعار (اچ تی سی AERO) را نشان داد، که با کمال تعجب دیدیم که طبق مشخصات آشکار شده، این گوشی یک گوشی میان رده است، و کاملا با گوشی “قهرمان” که شر وانگ قولش را داده بود، فاصله دارد. حال به نظر می رسد در حالی که مشخصات آن بالا نیست ولی قیمت بالایی دارد. امروز یک خرده ‌فروش آنلاین در هلند قیمت آن را منتشر کرده است که معادل ۷۹۲ دلار ایلات متحده به انضام مالیات بر ارزش افزوده می شود.
با این وجود که قیمت بالایی که دیده شده به نظر عجیب می آید، اگر این قیمت قانونی باشد، آنگاه به نظر می رسد، مشخصاتی که توسط ایوان بلاس آشکار شد، ممکن است اشتباه باشند. البته بین گفته ایوان بلاس و تست بنچمارک تناقض و ناسازگاری نیز وجود دارد. برای مثال توییت ایوان بلس نشان می داد که وان A9 یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ دارد، ولی در بنچمارک‌ گیک‌بنچ قبلی نشان داده شد که این گوشی با یک تراشه MT6797 کار می کند که یک پردازنده‌ی Helio X20 مدیاتک ده هسته‌ای است. از طرفی همین آزمایش نشان داد که ۴ گیگابایت رم در وان A9 وجود دارد، که با ۲ گیگابایت رم گفته شده در توییت بلاس در تضاد است.

دیگر مشخصات فاش شده توسط ایوان بلاس نشان می دهد که One A9 مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزو لوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است همچنین دارای دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل و یک باتری ۲۱۵۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این دستگاه شامل اسکنر اثر انگشت، بدنه‌ی فلزی است و تقریبا ضخامت آن ۷ میلی متر و در ۶ رنگ در دسترس است و از نوامبر عرضه می‌شود.
می دانیم واکنش خوانندگان به این همه ناسازگاری در این بازه زمانی بسیار خشمگینانه است ولی با توجه به سابقه خوب ایوان بلاس، فعلا در این برهه از زمان، تا ۲۹ام سپتامبر، همه چیز در هاله ای از ابهام باقی خواهد ماند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 به قیمت ۷۹۲دلار در یک خرده فروشی عرضه می شود اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.