گوشی اچ تی سی وان ایکس ۹ به زودی عرضه خواهد شد

عرضه ی گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 به زودی رخ خواهد داد

اچ تی سی به تازگی تیزری را بر روی Webio منتشر کرد که نشان می دهد شرکت به زودی از گوشی وان ایکس ۹ خود پرده برداری خواهد کرد.

چند ماه پیش زمزمه هایی مبنی بر اینکه اچ تی سی در حال تولید گوشی جدیدی با نام اچ تی سی وان ایکس ۹ است، به گوش رسید. در ابتدا ایکس ۹ را گوشی سطح بالایی می نامیدند که ویژگی هایی از قبیل روزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی را دارا بوده و به تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود. اما اخباری که بعداً راجع به گوشی منتشر شدند نشان از یک گوشی میان رده داشتند که رم ۲ گیگابایتی، ۱۳ مگاپیکسل دوربین، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پردازنده ی ۸ هسته ای از جمله ویژگی های آن خواهند بود. عکس های کاملی از گوشی نیز به بیرون درز کردند که در آنها دکمه های اصلی خازنی و بلند گو های BoomSound نمایان بودند.

اما ۳ موضوع مهم راجع به این گوشی هنوز مشخص نشده اند. قیمت، تاریخ عرضه و مناطق عرضه ۳ موضوعی هستند که هنوز اطلاعاتی راجع به آنها وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که اچ تی سی این گوشی را فقط در بازارهای آسیایی عرضه کند. همان طوری که در عرضه ی گوشی های وان ام ۹ و وان ام ۸ شاهد انجام این کار توسط اچ تی سی بودیم. راجع به زمان عرضه ی گوشی، خیلی ها اعتقاد داشتند که اچ تی سی در اوایل سال ۲۰۱۶ و در کنار گوشی پرچمدار جدیدش (وان ام ۱۰؟) این گوشی را عرضه خواهد کرد. اما تیزر جدید منتشر شده نشان می دهد که این شرکت قصد دارد ایکس ۹ را زودتر عرضه کند.

اچ تی سی در شبکه ی اجتماعی Webio تیزری را منتشر کرد و از آن تحت عنوان “هدیه ی برتر کریسمس” نام برد. بسیاری از شواهد از جمله حرف “X” موجود در این تیزر و گزارش برخی منابع چینی، نشان می دهند که احتمالاً به زودی گوشی اچ تی سی وان ایکس ۹ عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی اچ تی سی وان ایکس ۹ به زودی عرضه خواهد شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.