گوشی جدید شارپ از طراحی شیائومی می ۵ الهام گرفته است

گوشی جدید شارپ ، Sharp M1 نام دارد و با مشخصات جالبی همراه شده است.

گوشی جدید شارپ ، Sharp M1 نام دارد و با مشخصات جالبی همراه شده است. طراحی این گوشی ما را به یاد دستگاه دیگری می‌اندازد. بله درست است، شیائومی می ۵ (. شارپ M1 ظاهری بسیار شبیه به می ۵ دارد.

مشخصات گوشی جدید شارپ :

گوشی Sharp M1 دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵.۵ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و از پردازنده MT6753  قدرت می گیرد. ۳ گیگابایت رم داشته و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی رو به عقب داشته و جالب آن که دوربین قرار گرفته در پنل جلویی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است. سنسور جلو با زاویه واید برای گرفتن سلفی و همچنین برقرای تماس های ویدیوئی بسیار مناسب است.

نیروی لازم برای شارپ ام ۱ از یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این دستگاه مبتنی بر اندروید ۶.۰ مارشمالو از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند.

طراحی گوشی جدید شارپ :

گوشی جدید شارپ ، Sharp M1 نام دارد و با مشخصات جالبی همراه شده است.

بله با دیدن طراحی هر دو گوشی به راحتی می‌توان شباهت بین شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) و Sharp M1 را درک کرد. گوشه های گرد برش خورده و انحنای پنل پشتی در کناره ها که به آرامی تا پنل جلویی کشیده شده است؛ اما هنوز برخی چیزها در آن فرق می کند. استفاده از دکمه های خازنی جای گرفته در زیر صفحه نمایش به جای یک دکمه فیزیکال اصلی و همچنین سنسور اثر انگشتی که دو برابر گوشی می ۵ شیائومی است. موقعیت قرار گیری دوربین جلو نیز با هم متفاوت است و تغییر دیگر استفاده از LED دایره ای در گوشی جدید Sharp  به جای نوع افقی است که در می ۵ وجود دارد. شارپ این مدل را در رنگ‌ های سفید و صورتی عرضه خواهد کرد.

قیمت و تاریخ انتشار :

انتظار می رود که اسمارت فون Sharp M1 در پانزدهم آگوست (۲۵ مرداد) در تایوان راه اندازی شود. این دستگاه احتمالا با قیمتی در حدود ۱۹۹۰ یوان چین (۲۸۶ دلار آمریکا) عرضه خواهد شد.

گوشی جدید شارپ شبیه به شیائومی می 5 است

شیائومی می ۵

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی جدید شارپ از طراحی شیائومی می ۵ الهام گرفته است اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.