گوشی سامسونگ با نمایشگری که خم می‌شود به زودی همه را متعجب خواهد کرد!

 

سامسونگ چند سالی است که در حال کار بر روی اسمارت فون‌های تاشو است. البته نه تاشو به رسم قدیم، اسمارت فون‌هایی که صفحه نمایش منعطف دارند و آن‌ها نیز خم می‌شوند! به نظر می‌رسد که به همین زودی‌ها، می‌توانیم یکی از جدیدترین شاهکارهای این کمپانی را شاهد باشیم.

Samsung_Youm_Flexible-970-80

به گزارش یکی از منابع معتبر، این اسمارت فون تاشو در ژانویه سال آینده در دو مدل، یکی با اسنپدراگون 620 و دیگری با پردازنده فوق قدرتمند اسنپدراگون 820 به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

هر دو گوشی از 3 گیگابایت رم بهره برده و البته همانند تولیدات جدید این کمپانی نه باتری قابل تعویض دارند و نه از اسلات کارت حافظه در آن‌ها خبری خواهد بود. منبع خبری که این موضوع را فاش کرده است، به شدت خواسته است که هیچ نامی از او برده نشود!

اما در ماه ژانویه، زنگ‌های معرفی جدیدترین پرچم‌دار کمپانی سامسونگ یعنی Galaxy S7 نیز به صدا در خواهد آمد. اسمارت فونی که در ماه فوریه معرفی خواهد شد؛ اما ممکن است که سامسونگ در نظر داشته باشد تا پیش از معرفی پرچم‌داران جدیدش، کانسپت اسمارت فون‌های تاشوی خود را به واقعیت تبدیل کند.

اگر محصول متفاوت سامسونگ عرضه شود، این کمپانی می‌تواند آن را به عنوان نمونه‌ای همراه با S7 روانه بازار کند (چیزی شبیه به S6 و S6 Edge) اما این فقط یک حدس است و ممکن است سامسونگ این محصول خاص را به طور جداگانه به بازار عرضه کند.

اولین نمونه تصاویری که از این محصول سامسونگ منتشر شده است به سال 2014 باز می‌گردد. باید دید ژانویه آینده، می‌تواند این زمان انتظار را برای هواداران به پایان رساند؟

نوشته گوشی سامسونگ با نمایشگری که خم می‌شود به زودی همه را متعجب خواهد کرد! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.