گوشی سامسونگ (۲۰۱۶) J7 در دستان یک کودک چهار‌ساله منفجر شد

گوشی سامسونگ (2016) J7 در دستان یک کودک چهار‌ساله منفجر شد

یک مادر پاکستانی به نام Naureen Ahsan، گوشی سامسونگ (2016) J7 دخترش را به برادرزاده چهار‌ساله‌اش داده بود تا با بازی My Talking Tom او را سرگرم کند؛ ولی متاسفانه دمای گوشی در‌حین انجام بازی بالا رفته و گوشی منفجر می‌شود. خوشبختانه هیچ‌کس در این حادثه آسیب جدی ندیده است.

این مادر، در فیس‌بوک خود نوشته که این حادثه برای ما بسیار ترسناک و غیر‌منتظره‌ بوده و او همچنین به این نکته اشاره کرد که هیچ‌دلیلی برای انفجار باتری دستگاه وجود نداشته و والدین باید بچه‌ها را از این محصولات دور نگه‌ دارند. براساس آخرین خبرها، سامسونگ قصد دارد تا به‌زودی، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ را به بازار عرضه کند و این خبر، می‌تواند تاثیر منفی بر روی فروش این محصول داشته باشد.

همان‌گونه که مطلع هستید، نوت ۷‌ برای این شرکت، فاجعه و رسوایی بزرگی را به بار آورد. بعد از بررسی‌های فراوان، سرانجام مشخص شد که باتری این دستگاه دارای مشکلات اساسی بوده است. این شرکت مجبور شد تا تمام گوشی‌های فروخته شده را جمع‌آوری کرده و تولید آن را نیز متوقف کند. به‌تازگی سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد، نوت ۷ های پس‌گرفته شده را بازسازی کرده و با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، آن‌ها را دوباره به بازار عرضه کند.

به نظر می‌رسد که دردسرهای این شرکت در انفجار محصولاتش، تمامی ‌نخواهد داشت. حال باید ببینیم که عکس‌العمل سامسونگ در قبال این حادثه چه خواهد بود.

نوشته گوشی سامسونگ (2016) J7 در دستان یک کودک چهار‌ساله منفجر شد اولین بار در پدیدار شد.