گوشی لنوو وایب سی ۲ (Moto E 2016) رسما رونمایی شد

کمپانی Lenovo Russia، امروز از گوشی لنوو وایب سی 2  (Vibe C2) رونمایی کرد.

کمپانی Lenovo Russia، امروز از گوشی لنوو وایب سی ۲  (Vibe C2) رونمایی کرد.

قبلا گزارش شده بود که این گوشی به جای Moto E بعدی معرفی خواهد شد. اما در حال حاضر مشخص شد که گوشی لنوو وایب سی ۲ یک دستگاه مستقل بوده و به سری گوشی های موتو وابستگی ندارد.

وبسایت رسمی Lenovo Russia، از گوشی لنوو وایب سی ۲ رونمایی کرد و گفته می شود که به زودی در این کشور راه اندازی خواهد شد. به محض اینکه اطلاعات دقیق پیرامون قیمت و زمان عرضه ی این دستگاه مشخص شود، خصوصیات کامل وایب سی ۲ نیز منتشر خواهد شد.

گوشی لنوو وایب سی ۲ از یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بهره می برد. این دستگاه به تراشه ی مدیاتک MT6735P همراه با پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A53 با قدرت پردازشی ۱.۰ گیگاهرتز مجهز شده است. قدرت پردازش گرافیکی این دستگاه را تراشه ی Mali-T720MP2  تامین می کند. از دیگر ویژگی های لنوو وایب سی ۲ می توان به رم ۱ گیگابایتی، حافظه ی ۸ (یا ۱۶) گیگابایتی قابل افزایش، اتصال LTE و پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد.

دوربین اصلی این دستگاه، ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری ۲۷۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز در گوشی نامبرده تعبیه شده است. لنوو وایب سی ۲ به اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو و رابط کاربری Vibe مجهز شده است. علاقه مندان می توانند از بین گزینه های رنگی سفید و مشکی، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این احتمال وجود دارد که لنوو، دستگاه جدید خود را در بازارهای دیگر نیز عرضه کند، پس تا زمان رسمی عرضه و مشخص شدن قیمت آن، منتظر خواهیم ماند.

دوربین اصلی این دستگاه، 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن، 5 مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری 2750 میلی آمپر ساعتی نیز در گوشی نامبرده تعبیه شده است. لنوو وایب سی 2 به اندروید 6.0.1 مارشمالو و رابط کاربری Vibe مجهز شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی لنوو وایب سی ۲ (Moto E 2016) رسما رونمایی شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.