گوشی لومیا ۶۵۰ صفحه نمایش ۵ اینچی خواهد داشت

گوشی لومیا 650 صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت

مطابق با توئیت انجام شده توسط @sleaknow که سابقه ی خوبی در فاش کردن اطلاعات دارد، گوشی مایکروسافت لومیا ۶۵۰ (با نام کد شده Saana)  آخرین گوشی ۵ اینچی لومیا خواهد بود. این توئیت همچنین حاوی اطلاعاتی دیگر نیز می باشد، مثلا اینکهگوشی مانند لومیا ۶۴۰ دارای لبه ی فلزی نیز خواهد بود.  همانطور که حتما می دانید، ماه پیش این شرکت غول نرم افزاری از دو گوشی پرچمدار خود یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال و همچنین گوشی سطح پایین خود لومیا ۵۵۰ پرده برداری کرد.

شاید جای یک گوشی میان رده دی این بین خالی باشد و مایکروسافت قصد دارد با لومیا ۶۵۰ این خلأ را پر کند. اما تا کنون جز توئیت انجام شده و این که گوشی صفحه نمایش ۵ اینچی خواهد داشت، اطلاعات دیگری راجع به مشخصات گوشی وجود ندارد. با فرض اینکه لومیا ۶۵۰ واقعیت داشته باشد می توان این گوشی را به عنوان جانشین لومیا ۶۴۰ در نظر گرفت. شاید نیاز باشد تا مروری به مشخصات لومیا ۶۴۰ داشته باشیم.

گوشی لومیا ۶۴۰ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ می باشد. قدرت پردازشی گوشی نیز توسط تراشه ی اسنپدراگون ۴۰۰ و پردازنده ی ۴ هسته ای با قدرت پردازشی ۱.۲ گیگا هرتزی صورت می گیرد. رم ۱ گیگابایتی و حافظه ای داخلی ۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشد. با توجه به این مشخصات گوشی لومیا ۶۵۰ می تواند دارای چیپ ست قوی تر، رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد. هر دو دوربین آن می تواند ارتقا پیدا کند. تا زمانی که گوشی به صورت رسمی معرفی نشود نمی توان در مورد دیگر مشخصات آن اظهار نظر کرد. اما می توان انتظار داشت زمانی که عرضه شود سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل بر روی آن پیش نصب شده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی لومیا ۶۵۰ صفحه نمایش ۵ اینچی خواهد داشت اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.