گوشی مقرون به صرفه لومیا ۵۵۰ با قیمت ۱۳۹ دلار اعلام شد

لومیا 550. گوشی مقرون به صرفه لومیا 550 با قیمت 139 دلار اعلام شد

امروز روز مایکروسافت بود با تمامی خبرهای مربوط به این غول تکنولوژی، رویداد امروز این شرکت در حالی برگزار شد که بسیاری از دوستداران تکنولوژی از روزها قبل منتظر برگزاری این رویداد بودند. مایکروسافت با معرفی گوشی لومیا ۵۵۰ موقعیت خود را در بازار گوشی های مقرون به صرفه تثبیت کرد. مایکروسافت امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر نیویورک اعلام کرد، این دستگاه ۵.۵ اینچی به منظور جایگزینی برای لومیا ۶۴۰ و لومیا  ۶۴۰ XL به منظور گوشی مقرون به صرفه مایکروسافت جهت بازار کشورهای در حال توسعه و همچنین مشتریانی که بطور آگاهانه در ایالات متحده و اروپا هزینه می کنند، تولید شده است.

لومیا ۵۵۰ برای تمام کسانی که توئیتهای افشا کننده ایوان بلاس (Evan Blass) را از هفته گذشته در توئیتر و یا تصاویر به بیرون درز شده در هفته اخیر در فیس بوک را دیده باشند، گوشی آشنایی است. این دستگاه با یک پردازنده اسنپ دراگون ۲۱۰ چهار هسته ای ۱.۲ گیگا هرتز، یک دوربین ۵ مگا پیکسلی و ۸ گیگا بایت حافظه داخلی با قیمت ۱۳۹ دلار در ماه دسامبر وارد بازارهای اروپا می گردد.

گوشی لومیا ۵۵۰ در سایه مدل های ۹۵۰ و ۹۵۰ XL، که هر دو زمان کافی برای معرفی در رویداد امروز مایکروسافت داشتند، قرار گرفت. در حالی که ممکن است لومیا ۵۵۰ به عنوان گل سرسبد محصولات مایکروسافت نباشد. اما بخشی از خانواده دستگاه های مایکروسافت است که می تواند سهم زیادی در بدست آوردن بازارهای خارج از ایالات متحده داشته باشد.

با توجه به برندهای نوظهور چینی که حداقل از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و در حال تلاش برای دستیابی به بخش عظیمی از بازار گوشی های هوشمند هستند، تلاش مایکروسافت برای ارائه گوشی که با جیب بسیاری از مشتریانش رفاقت کند جای تبریک دارد.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی مقرون به صرفه لومیا ۵۵۰ با قیمت ۱۳۹ دلار اعلام شد اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.