گوشی منعطف ال‌جی می‌تواند به‌صورت سه‌بعدی عکاسی کند!

LG-logo گوشی منعطف ال‌جی می‌تواند به‌صورت سه‌بعدی عکاسی کند!

با تبلیغات و رقابت شدیدی که امسال بر سر ساخت و توسعه گوشی‌های انعطاف‌پذیر بین شرکت‌های مختلف دنیا در گرفته است در سال 2019 ما باید شاهد عرضه چندین محصول از این گوشی‌های هوشمند منعطف باشیم. در این هفته نیز اداره مالکیت‌های معنوی جهان طرحی از پتنت یک Curlable Mobile Terminal به اسم شرکت LG Electronics ثبت نمود.

Samsung-foldable-phone-patent-681x485 گوشی منعطف ال‌جی می‌تواند به‌صورت سه‌بعدی عکاسی کند!

این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر لمسی قابل انعطاف است که هم به سمت داخل و هم خارج امکان خم شدن دارد. این دستگاه که قابلیت حلقه شدن (Curlable) دارد، همچنین دارای یک نمایشگر ثانویه، یک قلم استایلوس و دوربین چندگانه است. در حقیقت باید اعتراف کرد این پتنت ال‌جی نشان از یک گوشی انعطاف‌پذیر با نمایشگری دارای قابلیت خم شدن در هر دو سمت را داراست. به علاوه صفحه نمایش را می‌توان به چپ و راست نیز چرخاند و رابط کاربری به صورت خودکار اجزای صفحه را تنظیم می‌کند.

وقتی کاربر از صفحه نمایش در حالت کاملا باز (پهن شده) استفاده می‌کند، گوشی امکان باز کردن و نمایش هم‌زمان سه صفحه/اپلیکیشن را دارد. صفحه نمایش لمسی کوچک‌تر نیز در قسمت سمت چپ تعبیه شده است. همچنین قلم استایلوس نیز در همین سمت قرار گرفته و با فشار یک دکمه به بیرون کشیده می‌شود.

قسمت سمت راست نیز مکان نصب اتصالات مکانیکی و لولا‌های نگهدارنده است. همچنین در قسمت سمت چپ در بخش پشتی، دکمه‌ای به چشم می‌خورد که می‌تواند به عنوان دکمه روشن/خاموش، اسکنر شناسایی اثر انگشت یا دکمه کم/زیاد کردن صدا مورد استفاده قرار گیرد.

Samsung-foldable-phone گوشی منعطف ال‌جی می‌تواند به‌صورت سه‌بعدی عکاسی کند!

این گوشی‌هوشمند منعطف ال‌جی که حتی قادر است لول (Rollable smartphone) شود، مجهز به دوربین چندگانه، پیکربندی ماتریسی (آرایه دوربین) و یک دوربین استریو است که به کاربران امکان گرفتن تصاویر سه بعدی را خواهد داد. در اوایل این ماه (دسامبر 2018) بود که شرکت ال‌جی پتنت دوربین‌های هوشمند سه بعدی را دریافت نمود. اگر شرکت از این مدل دوربین در هندستش استفاده نماید باید در هر دو قسمت جلو و عقب دستگاه به صورت یکپارچه با یک سنسور لیزری، آن را نصب کند. به علاوه این دستگاه از قابلیت ایجاد دو حساب کاربری هم‌زمان نیز برخوردار است و کاربران می‌توانند دارای مجوز دسترسی‌های مختلفی باشند!

نوشته گوشی منعطف ال‌جی می‌تواند به‌صورت سه‌بعدی عکاسی کند! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.