گوشی میان‌رده اوپو A31 با نمایشگر ۶٫۵ اینچی و تراشه هلیو P35 معرفی شد

اوپو امروز اسمارت‌فون جدید A31 خود را معرفی کرد. جدیدترین عضو خانواده گوشی‌های میان‌رده اوپو، از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح +HD و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد و در بالای صفحه یک بریدگی قطره‌ای‌شکل برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد.

پشت گوشی هم میزبان یک چیدمان دوربین سه‌گانه است که از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک حسگر اثرانگشت خازنی هم در قسمت میانی پنل پشت وجود دارد.

کار پردازش اوپو A31 را چیپست هلیو P35 مدیاتک انجام می‌دهد و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل‌افزایش از طریق اسلات microSD) هم آن را همراهی می‌کنند.

در بخش نرم‌افزار گوشی شاهد سیستم‌عامل اندروید 9 پای هستیم که رابط کاربری سفارشی ColorOS 6.1 اوپو را بر روی خود اجرا می‌کند. منبع تغذیه A31 یک باتری ۴۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی است که به‌وسیله پورت microUSB شارژ می‌شود. سایر مشخصات قابل‌ذکر هندست شامل یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵.۰ و رادیو FM می‌شوند.

اوپو A31 در رنگ‌های مشکی و سفید قابل دسترس بوده و قیمتی معادل ۱۹۰ دلار آمریکا دارد. این گوشی را هم‌اکنون می‌توان از فروشگاه‌های اوپو در اندونزی و همه خرده‌فروشی‌های اصلی این کشور خریداری کرد. درباره عرضه این گوشی در بازارهای بین‌المللی هنوز صحبتی نشده است.

نوشته گوشی میان‌رده اوپو A31 با نمایشگر 6.5 اینچی و تراشه هلیو P35 معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.