گوشی میت ۸ در CES 2016 به روی صحنه رفت

این گوشی در یک قاب تمام فلزی براق و با یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل خودنمایی خواهد کرد.

گوشی میت ۸ توسط کمپانی هواوی در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس به روی صحنه رفت.

گوشی میت ۸، آخرین پرچمدار گوشی های هوشمند هواوی از ماه های آینده در بازار های جهانی در دسترس است.

هواوی در نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد که گوشی میت ۸ بصورت گسترده در سراسر جهان منتشر خواهد شد و  اولین موج کشور هایی که گوشی میت ۸ در آنها عرضه خواهد شد توسط این کمپانی مشخص گردید.

گوشی میت ۸ هواوی ابتدا در سراسر اروپا، خاورمیانه، جنوب شرقی چین، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین دردسترس خواهد بود. اما متاسفانه این کمپانی به هیچ تاریخ دقیقی اشاره نکرد.

کوین هو، مدیر خط تولید محصولات هواوی در مورد این گوشی پرچمدار گفت: ” با گوشی میت ۸، ما دستگاهی را ارائه کردیم که پاسخگوی نیاز های سبک جدید زندگی امروزی است، کاربران می توانند بهتر و موثر تر با دوستان و خانواده خود ارتباط داشته باشند. گوشی میت ۸ یک گوشی هوشمند رده بالاست که تعادل کاملی بین عملکرد بالا و عمر باتری طولانی برقرار کرده است.”

گوشی میت 8 توسط کمپانی هواوی در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس به روی صحنه رفت. کوین هو، مدیر خط تولید محصولات هواوی در مورد این گوشی پرچمدار گفت: " با گوشی میت 8، ما دستگاهی را ارائه کردیم که پاسخگوی نیاز های سبک جدید زندگی امروزی است هواوی در نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد که گوشی میت 8 بصورت گسترده در سراسر جهان منتشر خواهد شد و اولین موج کشور هایی که گوشی میت 8 در آنها عرضه خواهد شد توسط این کمپانی مشخص گردید.

گوشی میت ۸ آخرین و بزرگ ترین تولید این غول تکنولوژی است.

این گوشی در یک قاب تمام فلزی براق و با یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خودنمایی خواهد کرد. گوشی میت ۸ با ۳ یا ۴ گیگا بایت رم و با ۳۲ یا ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی همراه خواهد بود و از پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی کیرین ۹۵۰ قدرت می گیرد. تراشه ای که در حال حاضر در بین تراشه های قدرتمند جهان قرار می گیرد و مسلما یکی از بهترین ها در این بازار است.

در پشت گوشی میت ۸ یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی و در جلوی ان یک دوربین ۸ مگا پیکسلی قرار گرفته است. یک اسکنر اثر انگشت در پشت و در همسایگی باتری غیر قابل تعویض ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ان جاسازی شده است.

گوشی میت ۸ مبتنی بر اندروید مارشمالو بوده و از دو سیمکارت پشتیبانی می کند. این گوشی در چهار رنگ طلایی، قهوه ای، نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد.

در پشت گوشی میت 8 یک دوربین 16 مگا پیکسلی و در جلوی ان یک دوربین 8 مگا پیکسلی قرار گرفته است. یک اسکنر اثر انگشت در پشت و در همسایگی باتری غیر قابل تعویض 4000 میلی آمپر ساعتی ان جاسازی شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines ، softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

 

نوشته گوشی میت ۸ در CES 2016 به روی صحنه رفت اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.