گوشی میزو MX6 در بنچمارک گیکبنچ رخ نشان داد

گوشی میزو MX6 در بنچمارک گیکبنچ رخ نشان داد

گوشی میزو MX6 که قرار است هفته آینده در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) رسما معرفی شود، حال در بنچمارک گیکبنچ خودی نشان داده است. لیست مشخصات و ویژگی های به نمایش درآمده از این گوشی در گیکبنچ خبر از تراشه ۱۰ هسته ای Helio X20 با سرعت کلاک ۱.۳۹ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم و اندروید ۶.۰ مارشمالو می دهد.

گوشی میزو MX6 که قرار است هفته آینده در تاریخ 19 جولای (29 تیر) رسما معرفی شود، حال در بنچمارک گیکبنچ خودی نشان داده است. لیست مشخصات و ویژگی های به نمایش درآمده از این گوشی در گیکبنچ خبر از تراشه 10 هسته ای Helio X20 با سرعت کلاک 1.39 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و اندروید 6.0 مارشمالو می دهد.

.

پیش از این، تصاویری از این گوشی در محیط های آنلاین مشاهده شده و علاوه بر آن، در انتوتو نیز دیده شده بود. مشخصات ذکر شده از این گوشی در بنچمارک گیکبنچ با آنچه که از انتوتو به دست آمده بود همخوانی دارد. از جمله مشخصات اصلی دیگری که در انتوتو منتشر شده بود می توان به صفحه نمایش تمام اچ دی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی ترکیبی اشاره کرد.

پیش از این، تصاویری از این گوشی در محیط های آنلاین مشاهده شده و علاوه بر آن، در انتوتو نیز دیده شده بود. مشخصات ذکر شده از این گوشی در بنچمارک گیکبنچ با آنچه که از انتوتو به دست آمده بود همخوانی دارد. از جمله مشخصات اصلی دیگری که در انتوتو منتشر شده بود می توان به صفحه نمایش تمام اچ دی، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی ترکیبی اشاره کرد.

.

همچنین گفته می شود که این گوشی یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی را تامین می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی میزو MX6 در بنچمارک گیکبنچ رخ نشان داد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.