گوشی نوکیا پیکسل در واقع همان نوکیا X2 است!

گوشی نوکیا پیکسل در واقع همان نوکیا X2 است!

چند روز پیش محصولی با نام نوکیا پیکسل در وبسایت Geekbench دیده شد. مشخصات فنی پایین و اندروید نوقا باعث شد که بسیاری از کاربران فکر کنند که نوکیا قصد دارد سال آینده گوشی عرضه کند که به آخرین نسخه اندروید مجهز است. اما بنظر می‌رسد که این اتفاق نمی‌افتد چون نوکیا پیکسل در واقع همان نوکیا X2 است.

بنظر می‌رسد که شخصی که عکسی از مشخصات فنی این گوشی را منتشر کرده بود، برای اینکه کمی کاربران را سر کار بگذارد، اسم گوشی را تغییر داده بود. علاوه بر اینکه مشخصات قدیمی بودند، مشخصات گوشی منتشر شده به نوکیا Ara نردیک است که با اسم رمز نوکیا X2 شناخته میشد. حتی وجود اندروید نوقا هم تاثیر چندانی بر عملکرد گوشی ندارد.

بدون توجه به اسم، اگر این گوشی به بازار هم عرضه میشد، شاید استقبال چندانی از آن نمیشد، چون مشخصات فنی بسیار پایینی دارد. در زمانه‌ای که حتی گوشی‌های رده پایین هم چیپست‌های ۴ یا ۸ هسته‌ای دارند، عرضه یک گوشی با چیپست تک هسته‌ای چندان معقول بنظر نمی‌رسد. اما اگر چیپست را با اسنپدراگون ۲۱۰ نعویض کرده، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپری را نیز اضافه کرده و آن را با قیمت ۴۰ یا ۵۰ دلار روانه بازار کنند، شاید بتوان از آن به عنوان یک هدیه مناسب برای کودکان و افراد سالمند نام برد.

نوشته گوشی نوکیا پیکسل در واقع همان نوکیا X2 است! اولین بار در پدیدار شد.