گوشی های ال جی وی ۳۰، جی ۶ و کیو ۶ به تکنولوژی تشخیص چهره مجهز می شوند

گوشی های ال جی وی 30، جی 6 و کیو 6 به تکنولوژی تشخیص چهره مجهز می شوندگوشی های ال جی وی ۳۰، جی ۶ و کیو ۶ به زودی از تکنولوژی تشخیص چهره شرکت Sensory با نام TrulySecure پشتیبانی خواهند کرد.

مزیت تکنولوژی تشخیص چهره سنسوری این است که کاربران گوشی های ال جی جی ۶، کیو ۶ و وی ۳۰ از تشخیص چهره پیشرفته برخوردار می شوند که به تکنولوژی هوش مصنوعی پرقدرت مجهز شده است؛ علاوه بر این، الگوریتم های ضد جاسوسی این تکنولوژی باعث می شوند که احراز هویت امن تری برای کاربران این موبایل فراهم شود. طراحان تکنولوی تشخیص چهره سنسوری مدعی هستند که دقت تقریبی این روش به ۹۹.۹۹۹ درصد می رسد که اطمینان خاطر بیشتری را برای کاربران ایجاد می کند.

نکته جالب توجه دیگر درباره تکنولوژی تشخیص چهره سنسوری این است که با تمامی ماژول های دوربین گوشی ها سازگار بوده و به سخت افزار مجزا نیازی ندارد، بنابراین به سادگی در دستگاه های شخص ثالث نیز اجرا می شود. داده های بیومتریکی که این پلتفرم برای احراز هویت از آنها استفاده می کند، تنها در داخل گوشی هوشمند ذخیره شده و هرگز در حافظه کلود قرار نمی گیرند. این ویژگی باعث امنیت هرچه بیشتر این سیستم می شود. قابلیت تشخیص چهره TrulySecure حتی در شرایطی که بخش کوچکی از چهره کاربر مشخص باشد و یا زمانیکه عینک به چشم دارد نیز اجرا می شود؛ این از دیگر ویژگی هایی است که آن را از سایر رقیبان متمایز می کند.

گوشی های هوشمند ال جی وی ۳۰، جی ۶ و کیو ۶ علاوه بر TrulySecure به TrulyHandsfree و TrulySecure Speaker Verification نیز مجهز هستند؛ این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که گوشی های خود را با یک فرمان ساده صوتی، قفل و یا باز کنند. مزیت این دو ویژگی نیز همانند مواردی است که سنسوری در توضیح تکنولوژی تشخیص چهره گفته است.

همکاری سنسوری با ال جی الکترونیکس به معنای گام های فراتر این شرکت برای مطابق کردن تکنولوژی ها با سایر دستگاه هاست. این شرکت به تازگی همکاری هایی را نیز با سامسونگ الکترونیکس آغاز کرده است.

کمپانی ال جی هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه ال جی وی ۳۰ اعلام نکرده، با اینحال بسیاری معتقدند که این موبایل در اواسط ماه مهر در دسترس قرار می گیرد.

.

منبع: androidheadlines

مطلب گوشی های ال جی وی ۳۰، جی ۶ و کیو ۶ به تکنولوژی تشخیص چهره مجهز می شوند برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.