گوشی های زنفون ۳ لیزر و زنفون ۳ مکس رونمایی شدند

کمپانی ایسوس گوشی های زنفون 3 لیزر و زنفون 3 مکس را معرفی کرد.

کمپانی ایسوس گوشی های زنفون ۳ لیزر و زنفون ۳ مکس را معرفی کرد.

تعداد گوشی های سری زنفون ۳ با معرفی دو دستگاه جدید دیگر، بیشتر شد. در ادامه ی معرفی دستگاه هایی همچون زنفون ۳، زنفون ۳ دلوکس و زنفون ۳ اولترا در ماه می، گوشی های زنفون ۳ لیزر و زنفون ۳ مکس نیز معرفی شدند. این دستگاه ها طی یک مراسم ویژه در ویتنام رونمایی شدند؛ اما متاسفانه تنها عکس هایی از این مراسم منتشر شده و هیچ رندر رسمی از گوشی های زنفون ۳ لیزر و زنفون ۳ مکس در دست نیست.

همانطور که از نام این دستگاه بر می آید، به نظر می رسد که گوشی زنفون ۳ لیزر به دنبال زنفون ۲ لیزر معرفی شده باشد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی PixelMaster 3.0 این دستگاه به نسل دوم سیستم اتوفوکوس ۰.۰۳  فوق سریع مجهز شده و از سنسور Sony IMX214 بهره می برد. این دوربین همچنین از سیستم ثبات تصویر الکترونیکی و سنسور اصلاح رنگ نیز برخوردار است.

گوشی زنفون ۳ لیزر از بدنه ی تماما فلزی تشکیل شده و با نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p  و شیشه ی ۲.۵D در دو قسمت بالایی همراه خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی، سنسور اثر انگشت اشاره کرد. ضخامت این دستگاه ۷.۹ میلی متر است. این احتمال وجود دارد که دستگاه نامبرده با قیمت ۲۶۸ دلار به فروش برسد.

اما درباره ی گوشی زنفون 3 مکس باید گفت که از یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی بهره می برد؛ این باتری به اندازه ی کافی بزرگ است اما باز هم در مقایسه با نسخه ی ارجینال زنفون مکس با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، کوچکتر شده است. .

اما درباره ی گوشی زنفون ۳ مکس باید گفت که از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد؛ این باتری به اندازه ی کافی بزرگ است اما باز هم در مقایسه با نسخه ی ارجینال زنفون مکس با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، کوچکتر شده است. این دستگاه نیز از بدنه ی تماما فلزی تشکیل شده و از نمایشگر لمسی LCD 5.2 اینچ برخوردار است. زنفون ۳ مکس از رم ۳ گیگابایتی، حافظه ی ۳۲ گیگبایتی و اسکنر اثر انگشت پر سرعت بهره می برد. قیمت این دستگاه، ۲۰۱ دلار خواهد بود.

این تمام اطلاعاتی است که تا به حال درباره ی این دو دستگاه منتشر شده؛ با اینحال امیدواریم که کمپانی ایسوس اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ عرضه آنها را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی های زنفون ۳ لیزر و زنفون ۳ مکس رونمایی شدند اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.