گوشی های مقرون به صرفه ی شیائومی در راهند

به گفته ی مدیر عامل شیائومی، گوشی های مقرون به صرفه و جدید این کمپانی تا نیمه ی دوم امسال وارد بازار می شوند.

به گفته ی مدیر عامل شیائومی، گوشی های مقرون به صرفه و جدید این کمپانی تا نیمه ی دوم امسال وارد بازار می شوند.

لی جون، مدیر عامل کمپانی شیائومی روز چهارشنبه از طریق وبسیات ویبو اعلام کرد که این کمپانی تولید کننده ی گوشی های هوشمند، تلاش های خود را برای بهبود روند تولید گوشی های موبایل جدید در نیمه ی دوم امسال، افزایش داده است.

لی جون همچنین اعلام کرد که شیائومی در نیمه ی اول امسال، ۵ دستگاه گوشی جدید را منتشر کرده و برای بهبود آن در نیمه ی دوم امسال، برنامه ریزی کرده است؛ تولیدات محصولات این کمپانی نیز افزایش خواهند یافت تا بتواند پاسخگوی تقاضای کاربران باشد. به گفته ی این مدیر عامل، گجت های جدید رده بالایی در نیمه ی دوم امسال معرفی خواهند شد.

بیانیه های اولیه ای که از این کمپانی استارتاپ تکنولوژی اعلام شده بود از عرضه ی گوشی شیائومی می ۵ اس و شیائومی می نوت ۲ در نیمه ی دوم امسال خبر می داد؛ گفته می شود که این دستگاه ها به لمس حساس به فشار و دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهند شد.

شایعات گذشته مدعی بودند که این کمپانی در حال تلاش بر روی رنج جدیدی از دستگاه هاست که در آنها (شیائومی می ۵ اس) از تکنولوژی لمس سه بعدی اپل استفاده خواهد شد. خبر خوشایند دیگری که توسط مدیرعامل این کمپانی منتشر شده پیرامون قیمت های این دستگاه  است؛ این گوشی ها همچنان مقرون به صرفه خواهند بود.

کوین ونگ، یکی از تحلیلگران این عرصه گفته بود که شیائومی می تواند در سه ماهه ی سوم امسال، ۲۰ میلیون واحد از دستگاه های خود را به فروش برساند، این بدان معناست که احتمالا گوشی های مقرون به صرفه ی خوبی را شاهد خواهیم بود. کمپانی شیائومی در چین و سایر کشورها به فروش گوشی های رده بالا با قیمت کم مشهور شده است و این بیانیه از طرف لی جون، این اطمینان را به وجود می آورد که تا انتهای امسال باید منتظر دستگاه های جالبی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی های مقرون به صرفه ی شیائومی در راهند اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.