گوشی هوشمند اچ تی سی یو ۱۱ پلاس به یک باتری قدرتمند ۴,۰۰۰ mAh مجهز است

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 پلاس به یک باتری قدرتمند 4,000 mAh مجهز است

یک منبع خبری به نام لیاب توفر (LlabTooFeR) به تازگی در توییتر گفته است که گوشی اچ تی سی یو ۱۱ پلاس با یک باتری ۴,۰۰۰ mAh وارد بازار خواهد شد.

لیاب توفر به دلیل انتشار خبرهای دقیق مرتبط با محصولات سازنده مشهور تایوانی شهرت دارد. متاسفانه این منبع خبری اطلاعات زیادی را در رابطه با مشخصات گوشی اچ تی سی یو ۱۱ پلاس (HTC U11 Plus) منتشر نکرده و تنها گفته است که ابعاد این گوشی هوشمند تقریبا با ابعاد مدل یو ۱۱ برابری می‌کند و نسبت به مدل قبلی این محصول کمی بزرگ‌تر است؛ البته این امر خود جالب توجه است زیرا اچ تی سی گوشی قبلی خود را با یک باتری ۳,۰۰۰ mAh وارد بازار کرده بود ولی ظاهرا توانسته است محصول جدیدش را بدون اعمال تغییرات زیادی در ابعاد و ضریب شکل بدنه به یک باتری قدرتمندتری مجهز سازد.

اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی اچ تی سی یو ۱۱ پلاس منتشر نشده است با وجود این امروز یک گوشی هوشمند با شماره سریال “HTC 2Q4D1” توسط گیک بنچ (Geekbench) تست شد. احتمال دارد که “HTC 2Q4D1” همان یو ۱۱ پلاس باشد، اگرچه که این امر هنوز تایید نشده است. گیک بنچ یک لیست از مشخصات محصولی را که تست کرده نیز در فضای مجازی منتشر کرده است. جزییات درج شده در این لیست از این امر حکایت می‌کنند که این گوشی هوشمند از یک رم ۴ گیگابایتی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ و سیستم عامل اندروید ۸ اورئو بهره می‌برد. در رابطه با مشخصات یو ۱۱ پلاس بد نیست بدانید که منابع خبری در ماه سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۹ مهر) گفته بودند که این محصول به یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بدون حاشیه QHD+ با رزولوشن ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ یا همان ۲ به ۱ مجهز شده است.

سازنده مشهور تایوانی اخیرا تایید کرده است که در تاریخ ۱۱ آبان (۲ نوامبر) یک رویداد مطبوعاتی را در شهر تایپی (Taipei) در کشور تایوان برگزار می‌کند. این سازنده هنوز به طور دقیق نگفته است که در این رویداد چه محصولاتی را در معرض عموم قرار می‌دهد اما می‌توان انتظار داشت که اچ تی سی یو ۱۱ پلاس یکی از این محصولات باشد. این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی هوشمند در فاصله زمانی کوتاهی بعد از رونمایی شدن وارد بازار گردد زیرا چند وقت پیش منابع خبری گفته بودند که این گوشی هوشمند در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری (۹ مهر تا ۱۰ دی) وارد بازار می‌شود.

.

منبع: androidheadlines

مطلب گوشی هوشمند اچ تی سی یو ۱۱ پلاس به یک باتری قدرتمند ۴,۰۰۰ mAh مجهز است برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.