گوشی هوشمند شما بیانگر شخصیت شماست!

شاید متوجه این موضوع نشوید؛ اما گوشی‌های هوشمند شما محصولی فراتر از قابلیت جستجو در اینترنت و امکان برقراری تماس‌ هستند. آن‌ها پنجره‌ای کوچک به روح ما هستند. بازگو کننده راز‌هایی از درون ما هستند که حتی خودمان نیز از آن‌ها خبر نداریم. اگر متعجب از این جمله‌ها هستید تا آخر این مقاله صبر کنید تا ویژگی‌هایی از شما و دوستانتان با توجه به برند تلفن همراهتان بیان کنیم. این نوشته‌ها بر اساس تلفن‌های هوشمند شخصی است.

iPhone | آیفون

زمانی که به آینه نگاه می‌کنید، از کسی که مشاهده می‌کنید راضی هستید. شما دقیقا همان کسی هستید که آرزوی بودن آن را داشتید و در واقع معایب شما، شما را در این راه بهتر می‌کند. هیچکس کامل نیست ولی شما نزدیک به آن هستید. وقتی دوست شما احساس خود را در مورد موضوعی بیان می‌کند، شما وقت خود را فدای او می‌کنید تا به او توضیح دهید دقیقا در مورد آن موضوع چه حسی دارد. البته آن‌ها برای این کار شما سپاس‌گذار هستند. آن‌ها افتخار دوستی با شما را دارند. نزدیک بودن به ایده‌آل به این معنی است که شما برای به‌دست آوردن چیز‌ها نیازی برای کار کردن ندارید، آن‌ها خود به سمت شما خواهند آمد. به طور خلاصه: شما زندگی را به بهترین شکل تجربه می‌کنید.

Samsung | سامسونگ

شما در یک خانواده مرفه زندگی کرده‌اید و هر مشکل شما تقریبا با پول بر‌طرف شده است. شما می‌خواهید همه آن پول را داشته باشید و برای شما استفاده از پیشینه خود برای به‌دست آوردن برتری خجالت‌آور نیست. توجه شما معمولا همزمان بر روی پروژه‌های متعدد است و امور همان‌طور که برنامه‌ریزی کرده‌اید پیش نمی‌رود. موضوعاتی در گذشته اتفاق افتاده است که دوست دارید فراموششان کنید اما همیشه یک نفر وجود دارد که آن موضوعات را برای شما تازه کند. با وجود اشتباهات شما، پشتیبانی خانواده باعث می‌شود به راهتان ادامه دهید. یعنی از بین بردن کسی که در مقابل شما قرار می‌گیرد.

Sony | سونی

شما تغییر را دوست ندارید. اگر شما چیزی را که دوست دارید بیابید، به آن پایبند خواهید ماند، هر چه که باشد! شما زیبایی را وقتی دیگران توانایی یافتن آن را ندارند، می‌یابید و اهمیت نمی‌دهید که چه قدر انتخاب‌هایتان می‌تواند غیر‌متعارف باشد. وفاداری برای شما بسیار اهمیت دارد حتی زمانی که نیاز‌های شما توسط افرادی که شما را تحسین می‌کنند نادیده گرفته می‌شوند. شما اعتماد به نفس ندارید که به شما کمک می‌کند از پوسته خود بیرون بیایید و اهدافی را که شادی و افتخار به شما می‌بخشد دنبال کنید. خانواده شما اغلب خطاب به شما می‌گویند: « چه زمانی مانند برادرت خواهی شد؟ ببین او چه قدر موفق است! ما نمی‌توانیم تا ابد به تو پول قرض دهیم. زندگیت را در یک راستای درست قرار بده.» که این سخن آن‌ها بیشتر شما را دل‌سرد می‌کند.

LG | ال‌جی

شما اغلب این حس را دارید که در یک حلقه زندگی می‌کنید که مانع از پیشرفت شما در زندگی می‌شود. شما سعی داشتید این حلقه را با تجربه کار‌های متفاوت بشکنید اما هیچ فایده‌ای نداشت. شما به‌شدت می‌خواهید زمان خود را با گروهی سرگرم‌کننده سپری کنید اما ناکام می‌مانید که تنها باعث می‌شود این امر را بیشتر بخواهید. بنابراین شما تلاش‌های خود را دو برابر می‌کنید. این کار تا زمانی ادامه دارد که روزی متوجه شوید برای دوست داشته شدن توسط دیگران، ابتدا نیاز دارید خودتان را دوست داشته باشید. پس راه اصلاح خود را انتخاب کنید. سفر طولانی در انتظار شماست اما شما نیز قدرتمند هستید.

OnePlus | وان‌پلاس

شما جوان اما بسیار جاه‌طلب هستید و به آینده‌ای روشن امید دارید. اغلب دوستان شما، شما را برای جذابیت طبیعیتان و نگاه بامعنی به زندگی تقدیر می‌کنند. شما افراد را مجبور به دوست داشتن خود نمی‌کنید. وجود افرادی که شما را دوست دارند در کنار شما برایتان کافی است. شما یک توانایی خدادادی در ورزش و موفق شدن دارید. شما دوست دارید کار‌هایی را که با اعتقادات شما هم‌راستا هستند انجام دهید و این روش تا حال جواب‌گوی شما بوده است.

Huawei | هواوی

مردم در شهر شما را به چشم یک غریبه می‌بینند و هر موفقیتی که کسب کرده‌اید برای آن‌ها بسیار مشکوک است. شما سال‌های زیادی برای تغییر نگاه مردم تلاش کرده‌اید و زمانی که شروع به موفقیت می‌کنید گذشته شما مانع از این کار می‌شود. نظرات و دیدگاه‌های مردم برای شما اهمیتی ندارد و البته باید بدانید مکان‌های بسیاری برای شروعی جدید وجود دارد که می‌توانید در این محل‌ها بسیار موفق باشید.

Motorola | موتورولا

شما به نظرات مردم که در مورد شما فکر می‌کنند اهمیتی نمی‌دهید همان طور که به خود افراد نیز اهمیتی نمی‌دهید. وقتی قصد خارج شدن از خانه را دارید، لباس‌هایی را انتخاب می‌کنید که حس راحتی به شما انتقال می‌دهد و به هماهنگ بودن قسمت‌های مختلف لباس اهمیتی نمی‌دهید. شما اغلب کار خود را تغییر می‌دهید و این کار موجب می‌شود زندگی اجتماعی ثابت و محکمی نداشته باشید که البته شما با این موضوع هیچ مشکلی ندارید زیرا ارتباط داشتن با مردم برای شم اهمیتی ندارد. در نتیجه شما اغلب در تعطیلات فراموش می‌شوید. اما این مشکلی برای شما نیست. زیرا شما از سبک زندگی خود راضی هستید.

BlackBerry | بلک‌بری

شما معتاد کارتان هستید. در یک روز عادی، شما ارتباط به‌وسیله ایمیل را به ارتباط زبانی ترجیح می‌دهید. شما زمان زیادی را در دفتر کار خود سپری می‌کنید که متوجه رویداد‌های اطراف خود نیستید. زمانی که فردی به شما می‌گوید: « بیایید کنار یکدیگر وقت بگذرانیم و لذت ببریم» شما انتظار دارید آن‌ها با یک ماکرو اکسل بازگردند که بسیار شما را هیجان‌زده کند اما وقتی خوراکی و نوشیدنی‌ها را مشاهده می‌کنید به شدت ناامید می‌شوید. شما به‌شدت می‌خواهید به دفتر خود بازگردید و کار‌های روزانه خود را انجام دهید.

 Xiaomi | شیائومی

آموزش خردمندانه شما یک چیز ارزشمند را به شما آموزش داده است: برای به‌دست آوردن آرزو‌هایتان در زندگی باید به سختی کار کنید. شما از صفر شروع کردید اما تلاش‌های بی‌وقفه شما نتیجه داد. شما همیشه از انجام کار‌های خود مطمئن نیستید، اما خوب می‌دانید از چه چیزی الهام می‌گیرید و خیلی سریع تمرکزتان را بر روی هدف خود منتقل می‌کنید. شما در زندگیتان افراط ندارید. این عمل برای افراد بیهوده است. سبک زندگی ساده شما برایتان موفقیت به ارمغان آورده و شما از این سبک راضی هستید و به آن پایبند خواهید ماند.

اگر شما این توضیحات را در مورد برند گوشی خود دقیق می‌یابید، ما بسیار از این موضوع متعجب هستیم. البته این بخش فقط برای سرگرمی و دور کردن شما از خبر‌های بی‌پایان دنیای فناوری بود. اگر رفتار و شخصیت شما با برند گوشی خود در تناقض بود، باید بدانید که این نوشته‌ها کاملا غیر‌عمدی بوده و فقط برای سرگرمی است. امیدواریم از این بخش لذت برده باشید. حال می‌توانیم به بخش خبر‌ها در مورد تصاویر منتشر شده از محصولات جدید باز گردیم…

نوشته گوشی هوشمند شما بیانگر شخصیت شماست! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.