گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در مقایسه با نسل قبل ۵۰ دلار بیشتر قیمت خواهد داشت

انتظار می‌رود که شرکت ال‌جی از گوشی پرچم‌دار جدید خود در ۲۶ فوریه به صورت رسمی رونمایی کند و کنفرانس خبری این سازنده در کنگره جهانی موبایل به رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدیدش اختصاص می‌یابد. مشخصات‌فنی و تصویر گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ در طی چند هفته اخیر فاش شده است و آخرین گزارش‌ها به نقل از رسانه‎های کره‌ای قیمت این محصول را فاش می‌کند. همراه گویا آی‌تی باشید.

براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ از یک شاسی ضد آب استفاده می‌کند و با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم همراه شده است. هم‌چنین، شرکت ال‌جی تصمیم گرفته است تا طراحی ماژولار را از گوشی‌های پرچم‌دار ال‌جی جی کنار بگذارد و به همین جهت، قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی با اتصال ماژول بهبود پیدا نمی‌کند. این قابلیت‌ها باعث شده است تا شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با قیمت بیشتری در مقایسه با نسل قبل به بازار عرضه نماید.

به همین جهت، گفته می‌شود که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ حداقل ۵۰ دلار در مقایسه با گوشی ال‌جی جی ۵ گران‌تر خواهد بود و به دلیل دریافت گواهی IP68 و قابلیت‌ شارژ بی‌سیم، این افزایش قیمت منطقی به نظر می‌رسد. این موضوع، هم‌چنین باعث خواهد شد تا گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در یک رده با گوشی‌های پرچم‌دار سازندگان دیگر از جمله گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ قرار بگیرد.

ال‌جی جی ۶

گوشی ال‌جی جی ۵ در هنگام عرضه با قیمت ۷۲۰ دلار ارائه شده بود و به همین جهت، انتظار داریم که قیمت گوشی ال‌جی جی ۶ حداقل ۷۷۰ دلار باشد. البته قیمت گوشی ال‌جی پس از مدتی، افت پیدا خواهد کرد و به همین جهت، می‌توانید پس از گذشت چند ماه گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی را با قیمت کم‌تری خریداری نمایید. در این گزارش، هم‌چنین آمده است که قیمت گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ و آیفون ۸ اپل در مقایسه با نسل قبل افزایش پیدا خواهد کرد.

گفته می‌شود که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ هم‌چنان به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز خواهد بود و البته، شرکت ال‌جی تصمیمی برای کنار گذاشتن جک صدا حداقل در سال ۲۰۱۷ از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود ندارد. ال‌جی جی ۶ هم‌چنین به چیپ ۳۲ بیتی DAC مجهز خواهد بود و باعث می‌شود تا صدای بسیار با کیفیتی از بلندگوها و هدفون‌ها پخش شود.

 گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی، هم‌چنین با دستیار صوتی اختصاصی گوگل Assistant ارائه خواهد شد و انتظار می‌رود که ال‌جی جی ۶ به عنوان اولین محصول توسعه یافته توسط سازنده شخص ثالث با این دستیار صوتی، ارائه شود. هم‌چنین، شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با نسبت ابعاد تصویر ۱۸ به ۹ وجود دارد (البته رزولوشن صفحه‌مایش در مقایسه با رزولوشن نمایشگر ال‌جی جی ۵ بالاتر خواهد بود).

حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش، تنها ۴ میلی‌متر از فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و انتظار داریم که ال‌جی جی ۶ با دوربین دوگانه و یک حسگر اثرانگشت ارائه شود. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که شرکت ال‌جی، نسخه متفاوتی از گوشی پرچم‌دار جدید خود را در کره جنوبی ارائه می‌دهد و اگر شایعات منتشرشده صحت داشته باشد، مدل ارائه شده در بازار کره جنوبی از یک شارژر وایرلس سیم‌پیچ استفاده می‌کند.

منبع: Softpedia