گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی Ocean Note به نمایشگر لبه منحنی مجهز خواهد بود

شرکت اچ‌تی‌سی در نیمه اول سال آینده از گوشی پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد اما اینکه این گوشی به عنوان اچ‌تی‌سی ۱۱ معرفی شود یا شرکت سازنده، نام دیگری را برای گوشی پرچم‌دار جدید خود در نظر گرفته است؛ هنوز مشخص نیست. با این‌حال، مدتی پیش اعلام شد که شرکت اچ‌تی‌سی در حال توسعه گوشی‌های هوشمند جدیدی از سری Ocean است و آن‌ها را معرفی می‌کند. به تازگی، اطلاعات جدیدی از گوشی اچ‌تی‌سی Ocean Note منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی به نمایشگر با لبه‌های منحنی مجهز خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه شوید.

برطبق شایعه‌های منتشرشده، یکی از گوشی‌های هوشمند از سری Ocean، گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی Ocean Note خواهد بود و گمانه‌زنی‌های جدید، نشان می‌دهد که این گوشی همانند مدل “اج” گوشی‌های گلکسی اس به نمایشگر لبه منحنی مجهز شده است. در رابطه با اندازه صفحه‌نمایش، ظاهراً اچ‌تی‌سی Ocean Note با نمایشگری ۵٫۵ اینچی تا ۵٫۷ اینچی همراه خواهد بود.

htc-sense-touch-ocean

هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که این گوشی برخلاف گوشی‌های دیگر شرکت سازنده، از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا استفاده نمی‌کند و به همین جهت، برای گوش‌دادن به موسیقی با استفاده از هندزفری، باید از درگاه یواس‌بی Type-C یا هندزفری‌های بی‌سیم استفاده نمایید. شرکت اچ‌تی‌سی برای اینکه گوشی اچ‌تی‌سی Ocean Note در پخش صدا عملکرد بهتری داشته باشد، آن‌را به یک فناوری صوتی تطبیقی مجهز می‌کند و تنظیمات صدا براساس سر و صدای محیط به صورت خودکار، تنظیم خواهد شد.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود که گوشی جدید اچ‌تی‌سی از سری Ocean به یک دوربین دوگانه مجهز شده باشد تا عملکرد گوشی رده‌بالای این سازنده تایوانی به گوشی‌های هوشمند دیگر بازار در بخش مربوط به عکس‌برداری نزدیک‌تر شود.

htc-sense-touch-ocean

براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی‌های سری Ocean به یک نوار لمسی در اطراف صفحه‌نمایش مجهز خواهند بود که با کشیدن انگشت خود، می‌توانید صدا را افزایش یا کاهش دهید.

در حال‌حاضر، زمان مشخصی برای رونمایی از گوشی‌های سری Ocean اعلام نشده است اما بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده، گوشی‌های هوشمند جدید خود را در اوایل ماه ژانویه به صورت رسمی معرفی نماید زیرا تراشه‌های اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، هنوز آماده نشده است و در صورت استفاده از یک تراشه قدیمی در گوشی‌های جدید شرکت اچ‌تی‌سی، تنها شانس موفقیت آن‌ها به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند و آمار فروش آن‌ها نیز چندان بالا نخواهد بود.

در همین رابطه، اعلام شده است که شرکت اچ‌تی‌سی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. به همین جهت، انتظار داریم که در رویداد ۱۲ ژانویه شرکت اچ‌تی‌سی، این سازنده تایوانی از یک گوشی هوشمند میان‌رده رونمایی کند و گوشی‌های پرچم‌دار خود را تا پیش از بهار سال آینده به صورت رسمی ارائه دهد.

 محصول میان‌رده‌ای که شرکت اچ‌تی‌سی به صورت رسمی، ان‌را معرفی خواهد کرد؛ گوشی اچ‌تی‌سی X10 است که به عنوان یک نسخه جدید از گوشی اچ‌تی‌سی وان X9 ارائه می‌شود. از جمله مشخصات مهم این گوشی، می‌توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی و تراشه هلیو پی ۱۰ مدیاتک اشاره کرد. البته این گوشی، از حسگر اثرانگشت استفاده نمی‌کند و با قیمتی نزدیک به ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Ubergizmo