گوشی گلکسی M62 سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تائیدیه FCC را دریافت کرد

اخیرا یک دستگاه سامسونگی با شماره مدل SM-M62F/DS و نام تجاری احتمالی گلکسی M62 موفق به دریافت تائیدیه FCC شده است. بر این اساس هندست مذکور با یک باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد. بعلاوه تائیدیه مذکور نشان می‌دهد که دستگاه SM-M62F/DS به‌همراه یک شارژر 25 واتی روانه بازار شده و مجهز به یک پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.

بعلاوه اسناد آپلود شده روی وبسایت آژانس رگولاتوری ایالات‌متحده به وجود دستگاهی با شماره مدل SM-E625F/DS اشاره دارند. بر اساس شایعات این محصول گلکسی F62 نام دارد. این پدیده احتمالا بدان معناست که سامسونگ به‌دنبال عرضه محصولی مشابه با اسامی متفاوت در بازارهای مختلف است.

FCC به فهرست مشخصات دقیق هندست هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اما به لطف اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ اکنون می‌دانیم که دستگاه با شناسه SM-E625F به‌همراه تراشه اگزینوس 9825، حافظه رم 6 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد.

بر اساس شایعات پیشین قرار بود گلکسی M62 در رده تبلت‌ها طبقه‌بندی شود؛ اما یکی از اسناد وبسایت FCC نشان می‌دهد که این دستگاه یک گوشی تلفن‌همراه خواهد بود. در حال حاضر جزئیات بسیار محدودی پیرامون اسمارت‌فون گلکسی M62 منتشر شده است؛ اما طی روزهای آینده احتمالا شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در رابطه با این گجت خواهیم بود.

نوشته گوشی گلکسی M62 سامسونگ با باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی تائیدیه FCC را دریافت کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.