گوشی گوگل پیکسل ایکس ال ۲ با نمایشگر همیشه روشن همراه خواهد بود

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 با نمایشگر همیشه روشن همراه خواهد بود

کمپانی گوگل قصد دارد در پاییز امسال از دو گوشی گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ایکس ال ۲ با نام های رمزی وال آی و تایمان رونمایی کند.

در هفته ی گذشته، چندین رندر از نسخه ی ایکس ال به بیرون درز کرد و تا به حال اطلاعاتی پیرامون مشخصات این گوشی های هوشمند نیز منتشر شده است. توسعه دهنده های XDA به تازگی از برخی قابلیت های جدید گوشی گوگل پیکسل ایکس ال ۲ خبر داده اند.

تا به امروز دانستیم که این گوشی هوشمند از نمایشگر ۵.۹۹ اینچی اولد با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل که توسط ال جی تولید می شود، برخودار خواهد شد. این نمایشگر به صفحه نمایش گوشی ال جی جی ۶ شباهت خواهد داشت و کمی کشیده با حاشیه های باریک خواهد بود. یک تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. شایعات حاکی از آن هستند که تولید گوشی گوگل پیکسل ایکس ال ۲ ، اینبار به عهده ی کمپانی ال جی خواهد بود. اما این موبایل با مشخصات جدیدی عرضه می شود:

نمایشگر همیشه روشن

پنل اولد در گوشی های گوگل پیکسل ۲، پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن را امکان پذیر می کند. کاربران با این قابلیت می توانند نوتیفیکیشن ها را مشاهده کنند و بدون روشن کردن صفحه نمایش، به بسیاری از اطلاعات روی صفحه، دسترسی داشته باشند.

قاب حساس به فشار

خبرگزاری اندروید پلیس در هفته ی گذشته گزارش کرد که گوشی گوگل پیکسل ایکس ال ۲ با قاب یا فریم حساس به فشار همراه خواهد بود که به قابلیت Edge Sense که در گوشی اچ تی سی یو ۱۱ وجود دارد، شباهت دارد. این قابلیت حتی در شرایطی که نمایشگر خاموش باشد نیز قابل اجراست. بدین ترتیب، کاربران می توانند بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش، برنامه های مختلف مثل دستیار مجازی گوگل را فعال کنند. کاربر همچنین می تواند میزان فشار وارد شده به قاب را تنظیم کرده و متناسب با هر میزان فشار، برنامه ی مورد نظر خود را روی دستگاه اجرا کند. همچنین شایع شده که با میزان فشار مناسب، حالت سایلنت دستگاه فعال می شود.

پروفایل نمایشگر چندگانه

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال همچنین به قابلیت پروفایل نمایشگر چندگانه مجهز می شود که از طریق Display Setting قابل تنظیم است. پروفایل نمایشگر sRGB که زیرمجموعه ی Developer Menu است، در کنار گزینه های Vivid Colors دیده می شود.

سایر پیشرفت ها

گوشی های گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ایکس ال ۲ با قابلیت های جدید زیادی همراه می شوند. رنگ پالت در رابط کاربری سیستم، به صورت پیش فرض در رنگ های تیره تر به نمایش گذاشته می شود. همچنین انتظار می رود که فونت جدیدی نیز همراه با این موبایل ها راه اندازی شود.

.

منبع: gizmochina

مطلب گوشی گوگل پیکسل ایکس ال ۲ با نمایشگر همیشه روشن همراه خواهد بود برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.