گوشی Galaxy On5 سامسونگ به طور آزمایشی وارد هند شد

گوشی Galaxy On5 سامسونگ به طور آزمایشی وارد هند شد

چند روز پیش اخباری منتشر شد که طی آن مدل جدیدی از گوشی مقرون به صرفه Galaxy On7 سامسونگ در بنچمارک GFXGench رویت شده بود. حالا به نظر می رسد تا مدل دیگری از این خانواده با اسم Galaxy On5 که دچار تغییرات و بهبود هایی شده است وارد بازار خواهد شد.

این گوشی هوشمند برای انجام آزمایشات و ارزیابی های متنوع وارد هند شده است و به تازگی در لیست محصولات وبسایت واردات صادراتی Zauba دیده شده است. مدل ارتقا یافته گوشی سامسونگ شماره مدل SM-G5700 دارد و این در حالی است که مدل قدیمی تر که سال گذشته عرضه شده بود شماره مدل SM-G5500 دارد.

طبق گزارشات منتشر شده سه نمونه آزمایشی گوشی Galaxy On5 مدل ۲۰۱۶ با صفحه نمایش ۵ اینچی و ارزشی معادل ۱۰۳۱۰ روپیه (۱۵۱ دلار و ۳۸ سنت) از کره جنوبی وارد فرودگاه هند شد. اما فردای آن روز ۱۱ نمونه دیگر به منظور اهداف تحقیقاتی به سه دستگاه قبلی اضافه شده و وارد هندوستان شدند. نکته جالب در مورد این ۱۱ نمونه جدید این است که ارزش بیشتری داشته و هر کدام آنها قیمتی معادل ۲۵۳ دلار آمریکا دارند.

سامسونگ هنوز دیگر اطلاعات این گوشی نظیر قیمت، زمان عرضه و خصوصیات سخت افزاری گوشی Galaxy On5 را منتشر نکرده است اما پیش بینی می شود که در آینده نزدیک شاهد فاش شدن جزئیات بیشتری در مورد این گوشی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی Galaxy On5 سامسونگ به طور آزمایشی وارد هند شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.