گوشی SoftBank 503VL ؛ اولین گوشی هوشمند ویندوز ۱۰ لنوو

گوشی SoftBank 503VL ؛ اولین گوشی هوشمند ویندوز 10 لنوو

امروز صبح در تکرا مطلبی منتشر کرده و در آن اشاره داشتیم که به نظر می رسد لنوو قصد تولید اولین گوشی هوشمند خود تحت سیستم عامل ویندوز ۱۰ را دارد. حال به نظر می رسد این اتفاق حتمی خواهد بود و منبعی دیگری نیز به این موضوع اشاره کرده و گفته گوشی جدید ویندوز ۱۰ لنوو نام SoftBank 503VL را برای خود برگزیده است.

اما اگر طرفدار گوشی های ویندوزی هستید قبل از اینکه بیش از حد هیجان زده شوید باید به شما گفت که به نظر نمی رسد که لنوو قصد عرضه جهانی این گوشی را داشته باشد (که البته این موضوع توسط نام این گوشی نیز کاملا قابل تشخیص است).

گفته می شود اپراتور ژاپنی SoftBank به لنوو این وظیفه را محول کرده که یک گوشی هوشمند به خط تولید خود بیافزایند و به نظر می رسد که این، خواسته اپراتور SoftBank بوده که این گوشی جدید مجهز به سیستم عامل موبایلی مایکروسافت باشد. بنابراین همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، عرضه این گوشی بین المللی نبوده (تنها منحصر به ژاپن است) و علاوه بر آن، گوشی ۵۰۳VL تنها منحصر به مشترکین اپراتور SoftBank است.

همان طور که امروز صبح نیز اشاره کردیم، از جمله مشخصات این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

اگر بخواهیم نگاهی به دوربین های آن بیاندازیم باید گفت که لنوو در این قسمت نیز زیاد ولخرجی نکرده و از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده کرده است. گوشی SoftBank 503VL از یک باتری با ظرفیت ۲۲۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

حال باید کمی صبر کرد و دید آیا این اقدام لنوو می تواند برای علاقه مندان گوشی های ویندوزی امیدوار کننده باشد یا اینکه این کمپانی به جز گوشی ۵۰۳VL، هیچ برنامه دیگری برای عرضه یک گوشی هوشمند با سیستم عامل ویندوز ۱۰ در سراسر جهان ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی SoftBank 503VL ؛ اولین گوشی هوشمند ویندوز ۱۰ لنوو اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.