گوشی Vibe A لنوو معرفی شد؛ گوشی پایین رده با ۵۱۲ مگابایت رم

گوشی Vibe A لنوو معرفی شد؛ گوشی پایین رده با 512 مگابایت رم

شرکت لنوو بدون سر و صدا و بدون به راه انداختن جریان تبلیغاتی گوشی هوشمند جدیدی را در روسیه عرضه کرد. گوشی جدید لنوو Vibe A نام دارد و به نظر می رسد که به عنوان جانشین A1000 باشد. اما عجیب است که این گوشی حتی در سطح پایین تری از نسخه سال قبل خود قرار دارد.

گوشی Vibe Aدارای صفحه نمایش ۴ اینچی بوده و رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگابایت تامین می شود. تنها ۵۱۲ مگابایت حافظه رم پردازشی و ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ساختار خافظه این دستگاه را تشکیل می دهند. این فضای ذخیره سازی از طریق کارت حافظه تا سقف ۳۲ گیگابایت قابل توسعه است. تامین انرژی Vibe A توسط باتری با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعت صورت می گیرد. دوربین اصلی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

این گوشی دو سیم کارته بوده و اندروید ۵.۱ لالی پاپ را به عوان سیستم عامل پیش فرض بر روی خود دارد که رابط کاربری Vibe بر روی آن اجرا می شود. Vibe A ابعاد ۱۲۴.۵ در ۶۴ در ۱۰.۶ میلی متر و وزن ۱۳۲ گرم دارد. این گوشی حتی از شبکه ۴G LTE هم پشتیبانی نمی کند. به طور حتم با چنین مشخصاتی، کاربران تنها به دلیل قیمت بسیار پایین این گوشی را خریداری کنند.؛ چرا که ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی در سال ۲۰۱۶ کمی عجیب به نظر می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی Vibe A لنوو معرفی شد؛ گوشی پایین رده با ۵۱۲ مگابایت رم اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.