گوگل به مشترکان پروژه‌ ی فی این امکان را می دهد که برای خرید گوشی های نکسوس ۵ایکس یا نکسوس ۶پی بعد از ۲۴ ماه تسویه ی کامل کنند

 پروژه‌ ی فی. گوگل به مشترکان پروژه‌ ی فی این امکان را می دهد که برای خرید گوشی های نکسوس ۵ایکس یا نکسوس ۶پی بعد از ۲۴ ماه تسویه ی کامل کنند

به محض اینکه گوشی های نکسوس ۵ ایکس (Nexus 5X) و نکسوس ۶پی (Nexus 6P) منتشر شوند، به همراه گوشی اندرویدی ۶ اینچی موتورولا، با سرویس بی سیم پروژه ‌ی فی (Project Fi) گوگل سازگار خواهند شد. پروژه ‌فی، یک اپراتور ترکیبی به کاربران نکسوس ۶ این امکان را می دهد که با استفاده از وای فای تماس بگیرند و تماس ها را دریافت کنند و آنلاین باشند. در مناطقی که هیچ سرویس وای فای وجود ندارد، این سیم کارت در این فبلت مشخص می کند که آیا در حال حاضر تی موبایل (T-Mobile) سرویس یهتری ارائه می دهد یا اسپرینت (Sprint) و به همان اپراتور متصل می شود. هر دو مدل جدید نکسوس زمانی که راه اندازی شوند، قادر به استفاده از پروژه‌ی ‌فی می باشند.

علاوه بر این ها، مشترکان پروژه‌ی فی این اختیار را دارند که به منظور خرید یک نکسوس ۵ایکس یا نکسوس ۶پی تا بیشتر از ۲۴ ماه تسویه ی کامل کنند. که به این منظور می توانند برای گوشی ارزانتر نکسوس ۵ایکس، ۱۵.۷۹ دلار در ماه، و برای گوشی گران قیمت نکسوس ۶پی، ۲۷.۰۴ دلار در ماه را بپردازند. گوگل این کار را با یک چک اعتباری انجام می دهد و به کاربرانی که خیلی تمایل دارند که این گوشی را زودتر دریافت کنند این امکان را می دهد که تسویه کنند.

همه ی گزینه های مربوط به رنگ و ذخیره سازی این مدل های جدید نکسوس از پروژه ‌فی در دسترس می باشد. اگر در حال حاضر شما یکی از مشترکان هستید، به وب سایت بروید، بر روی “Your plan” کلیک کنید و به “Upgrade device” بروید. اگر شما یک دعوتنامه برای ملحق شدن به پروژه‌ی فی دارید، این می تواند زمان مناسبی باشد، که با این گوشی های جدید از این دعوت نهایت استفاده را ببرید.

علاوه بر این ها، مشتریان پروژه‌ی فی این اختیار را دارند که به منظور تهیه ی پول برای خرید یک نکسوس ۵ایکس یا نکسوس ۶پی بیش از ۲۴ ماه سرمایه گذاری کنند. که به این منظور می توانند برای گوشی ارزانتر نکسوس ۵ایکس، ۱۵.۷۹ دلار در ماه بپردازند

علاوه بر این ها، مشتریان پروژه‌ی فی این اختیار را دارند که به منظور تهیه ی پول برای خرید یک نکسوس ۵ایکس یا نکسوس ۶پی بیش از ۲۴ ماه سرمایه گذاری کنند. که به این منظور می توانند برای گوشی خیلی گران نکسوس ۶پی، ۲۷.۰۴ دلار در ماه را بپردازند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوگل به مشترکان پروژه‌ ی فی این امکان را می دهد که برای خرید گوشی های نکسوس ۵ایکس یا نکسوس ۶پی بعد از ۲۴ ماه تسویه ی کامل کنند اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.