یخچال‌های سایدبای‌ساید سری FSR سامسونگ را بیشتر بشناسید

ما، مادر پدرها نگران‌ترین آدم‌های دنیا هستیم و در شرایط کنونی نگران‌تر از قبل هم شده‌ایم. من یک مادر شاغلم و در کنار پسر خردسالم، همسرم و مادرش در یک خانه زندگی می‌کنیم. به اقتضای تفاوت سنی بین افراد خانواده ما علایق و نیازهای ما در خورد و خوراک با هم بسیار متفاوت است. من این موضوع را در حال حاضر که خانه‌نشین شده‌ایم و در قرنطینه هستیم بهتر درک می‌کنم و البته همین موضوع باعث شده همسرم هم بهتر از قبل سخت‌گیری‌های مرا در ارتباط با خرید لوازم منزل درک کند.

چون من همیشه معتقدم اشیا و لوازم منزل عضو جدایی‌ناپذیر خانواده به شمار می­روند و باید با چشمان کاملا باز آنها را انتخاب کرد. به خصوص لوازمی مثل یخچال که نبود آن، گاه مثل نبود اعضای خانواده غیرممکن به نظر می­رسد. یخچال از وسیله­هایی است که در طول زندگی شاید در نهایت دو یا سه بار عوض شود.

پس بر همین اساس و تجربه ناخوشایند از یخچال قبلی با همسرم به توافق رسیدیم هزینه خرید یخچال را  سرمایه‌گذاری روی زمان و سلامتی‌مان قلمداد کنیم و در نتیجه بعد از کلی تحقیقات فنی یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار یعنی یخچال ساید بای ساید FSR12 سامسونگ را تهیه کردیم.

آرام در میان روزهای نا­آرام

یخچال سامسونگ FSR12 از زمان ورودش به خانه ما مثل یک دستیار باهوش به ذهن و زندگی ما آرامش، زیبایی و نظم داده است و به کاهش استرس من و خانواده‌ام در این روزهای پرتنش کمک کرده است و در عمل نشان داده چگونه بخوبی مراقب سلامتی ماست. حتما می‌پرسید چطور؟

ما بخاطر قرنطینه، بیرون رفتن از خانه و تعداد دفعات خرید خود را به شکل چشمگیری کاهش داده‌ایم و اغلب خریدهای‌مان را به شکل عمده انجام می‌دهیم و حالا با داشتن ساید‌بای‌ساید FSR12 سامسونگ دیگر نگران جای لوازم خریداری شده در یخچال و فریزر نیستیم.

کشوهای فریزر و بخش داخلی یخچال به شکلی عمیق و جادار طراحی شده تا مشکلی از بابت جا دادن حجم زیادی از میوه‌ها و مواد غذایی درون یخچال و فریز نداشته باشیم‌. اکنون ما با  خیال راحت خرید کلی مایحتاج خانه را انجام می‌دهیم و کار نگهداری و تازه نگه داشتن آن را به سایدبای­ساید 765 لیتری سامسونگ می­سپریم.

ضمنا طراحی منحصربه‌فرد FSR12 از همان اول، با باز شدن درِ یخچال همه را شگفت زده می‌کند، یخچالی پرعمق و ظرفیت که همه چیز در دید و دردسترس است و نگرانی بابت دیده نشدن مواد غذایی و فساد آنها وجود ندارد.

تازگی به توان دو

به راستی چه موضوعی برای یک مادر مهم‌تر از اینکه ویتامین‌ها و مواد مغذی داخل مواد غذایی هم با گذشت زمان از بین نرود. مخصوصا میوه و سبزیجات که باید تازه مصرف شوند.

بخش اعظم میوه و سبزیجات را آب تشکیل می‌دهد و از آنجا که در یخچال‌های معمولی هوا بصورت مشترک بین یخچال و فریزر حرکت می‌کند، رطوبت مواد داخل یخچال خیلی زود گرفته می‌شود. مادر همسرم به رسم قدیمی­ها  تا قبل از خرید یخچال جدید میوه‌ها را داخل روزنامه یا دستمال مرطوب می‌پیچید که رطوبت و تازگی آن حفظ شود، کاری که در این روزها بخاطر رعایت نکات بهداشتی غیرممکن است.

اما فناوری جدید سامسونگ در یخچال‌های سری FSR این مشکل را نیز حل کرده است. آنها مجهز به سیستم خنک‌کنندگی دوگانه (Twin Cooling) هستند. در این سیستم گردش هوای بخش یخچال و فریزر از هم جداست، در نتیجه رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰٪ حفظ می‌شود در حالیکه در یخچال های معمولی رطوبت تنها تا ۳۰٪ حفظ می‌شود. یعنی در FSR سامسونگ میوه‌ها تا دو برابر بیشتر تازه می‌مانند و از طرفی برخلاف یخچال که محتویات آن برای تازه ماندن به رطوبت نیاز دارد، برای فریزر و مواد غذایی فریز شده فضایی خشک و خنک شرایطی ایده‌آل محسوب می‌شود. با معجزه سیستم  (Twin Cooling) که گردش هوای بخش یخچال و فریزر از یکدیگر جداشده، محتویات داخل فریزر از هوایی خشک و خنک بهره‌مند می‌شود و محتویات داخل یخچال نیز با گردش یکسان و مداوم هوا  و با داشتن رطوبت کافی مثل روز اول‌شان تازه و سالم باقی می­ماند و تمام طبقات از سرمایی یکسان برای تازه نگهداشتن موادغذایی استفاده می‌کند.

سیستم خنک‌کنندگی دوگانه، گردش هوای جداگانه­ میان یخچال و فریزر همچنین این امکان خارق‌العاده را ایجاد کرده است که دیگر بوی موادغذایی مختلف با هم ترکیب نمی‌شود و می توانید هر غذایی را با بو و طعم واقعی آن مصرف ‌کنید. دیگر از بسته سبزی که برای پختن قرمه‌سبزی آن را از فریزر برداشته­اید بوی ماهی به مشام نمی­رسد و تمام این مزیت ها در یخچال­های سری FSR12  وجود دارد.

در شوکیس

در بخش یخچال یک درِ جدا (شوکیس) با محفظه‌های مخصوص طراحی شده تا مواد غذایی پر مصرف را خیلی سریع و آسان در یخچال پیدا کنید. درِ شوکیس ۶ محفظه دارد که به طور هوشمندانه‌ای طراحی شده‌اند، به گونه‌ای که تمام افراد خانواده می‌توانند خوراکی‌های مورد علاقه‌شان را در قفسه مورد نظر به سادگی پیدا کنند و به این شکل یکی دیگر از اصول بهداشتی این روزها هم در نظر گرفته شده است.

ضمنا به  نظرمن FSR12 یک یخچال دوستدار کودک هم هست. چون پسرم  هم عجیب عاشق یخچال جدید ما شده ، چون خودش به راحتی می‌تواند قوطی‌های آبمیوه را بدون درخواست از کسی از طبقات پایین‌تر بردارد.

تازگی در سکوت

ساید‌بای‌ساید FSR12 سامسونگ از کمپرسور مدل دیجیتال اینورتر و سیستم خنک کنندگی دوگانه (Twin Cooling Plus) بهره‌ برده است تا ضمن افزایش طول عمر دستگاه، عملکرد یخچال نیز با کمترین صدای ممکن باشد.

حالا ساید‌بای‌ساید FSR12 سامسونگ مهم­ترین نقطه قوت آشپزخانه و در حقیقت جواهری در خانه­ی ماست و با ظاهر زیبایش محیط آشپزخانه­ی ما را هم به شدت جذاب کرده است. یخچال‌های سری FSR فقط یک یخچال نیستند بلکه دستیار هوشمند همه­ اعضای خانواده نیز محسوب می­شوند.

نوشته یخچال‌های سایدبای‌ساید سری FSR سامسونگ را بیشتر بشناسید اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.