یوتیوب ویدیو نابود شدن بمب چسبنده سامسونگ گلکسی نوت ۷ را برداشت

نابود شدن بمب چسبنده سامسونگ گلکسی نوت 7

یوتیوب ویدیو نابود شدن بمب چسبنده سامسونگ گلکسی نوت ۷ را برداشت. در ادامه با ما همراه باشید.

چند روز پیش خبری مبنی بر این‌ که سامسونگ علیه ویدیویی که بر روی یوتیوب بارگذاری شده بود و نشان می‌داد که گلکسی نوت ۷ به یک نارنجک انفجاری تبدیل‌ شده شکایت کرده، منتشر شد. شخصی یک ایده جالب داشته به این صورت که برای بازی GTA V یک مد طراحی کرده که می‌توان از سامسونگ گلکسی نوت ۷ به‌عنوان یک بمب استفاده کرد. البته سامسونگ به‌ هیچ‌ عنوان از این ایده خوشش نیامد که البته بسیار هم طبیعی است!

به دنبال ادعای حق کپی‌ رایت سامسونگ، یوتیوب ویدیو را حذف و به سازنده آن اطلاع داد. با این‌ حال صاحب کانال sdaddy345 شکایتی علیه سامسونگ انجام داد که به نظر موفقیت‌آمیز می‌آید، زیرا این ویدیو دوباره فعال و قابل‌دسترسی و مشاهده است.

مکاتبات بین یوتیوب و کانال sdaddy345 برای مردم منتشر شد. دریکی از این نامه‌ها یوتیوب می‌نویسد که ما شکایتی از سامسونگ دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه مورد یا مواردی درباره‌ی حق کپی‌ رایت ازنظر قانونی نقض شده است.

به‌ این‌ ترتیب یوتیوب تصمیم گرفت برخلاف تصمیم اولیه خود اقدام کند و این ویدیو کماکان قابل‌ دسترسی است. البته این اقدام یوتیوب تازمانی قابل انجام است که سامسونگ بتواند تمام مدارک لازم  را برای ثابت کردن ادعای خود جمع‌آوری و ارائه کند. که در این صورت یوتیوب موظف می‌شود ویدیو را حذف کند.

ازآنجاکه خالق این ویدیو چیزی را کپی نکرده که ناقض قانون کپی‌رایت محسوب شود، شک داریم که سامسونگ بتواند مدارک لازم برای حذف کردن ویدیو را به یوتیوب ارائه کند.

حتی اگر سامسونگ موفق به این کار نیز شود، از آنجایی‌ که تا به امروز کانال‌های بی‌شماری این ویدیو را منتشر کرده‌اند به نظر کار امکان‌ناپذیری خواهد بود که بتوان تمام این ویدیوها را از یوتیوب حذف کرد.

منبع: phoneArena

نوشته یوتیوب ویدیو نابود شدن بمب چسبنده سامسونگ گلکسی نوت ۷ را برداشت اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.