یک نسخه از اندروید ۸ برای گلکسی S8 با پشتیبانی از Dolby Atmos منتشر شد

با توجه به انتشار نسخه‌های متعدد بتا از اندروید اوریو برای گلکسی S8، مشخص است که به زمان انتشار نسخه پایدار و نهایی این به‌روزرسانی بسیار نزدیک شده‌ایم. مطابق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده توسط سامسونگ انتشار این به‌روزرسانی از تاریخ ۱۵ ژانویه آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است در برخی از گزارشات نیز آمده که انتشار نسخه نهایی این به‌روزرسانی تا اواخر ژانویه انجام خواهد پذیرفت.

به‌تازگی یکی از کاربران Reddit پس از دریافت جدیدترین نسخه بتا برای گلکسی S8 دریافته است که در این به‌روزرسانی که برای نسخه‌های اسنپدارگون منتشر شده، قابلیت استفاده از Dolby Atmos نیز وجود دارد.

قابلیت Dolby Atmos، یک ویژگی نرم افزاری و به نوعی یک اکولایزر است که هنگام اتصال هدفون به کاربر امکان استفاده از تنظیمات حرفه‌ای‌تر را می‌دهد. مطابق تصاویر ارسالی در Reddit در این نرم افزار کاربر می‌تواند از میان ۴ حالت تماس، موزیک، فیلم و یا خودکار یک مورد را برگزیند. از آن‌جا که این قابلیت هنوز در حالت آزمایشی است، باگ‌های زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم تغییر صدا پس از انتخاب پروفایل و یا عدم امکان غیرفعال کردن این قابلیت پس از فعال‌سازی آن اشاره کرد.

مطمئنا با وجود چنین باگ‌هایی کارکردن با Dolby Atmos در نسخه فعلی چندان رضایت‌بخش نخواهد بود، با این حال انتظار می‌رود در نسخه پایدار و نهایی تمامی ایرادات برطرف شده باشد.

نوشته یک نسخه از اندروید ۸ برای گلکسی S8 با پشتیبانی از Dolby Atmos منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.