یک گجت شبیه به گوشی آنر ۸A در چین و روسیه تاییدیه گرفت

the-diversion-of-phone-honor-10-in-poster-promotional-the-specifications-made-its-way-to-the-web-also یک گجت شبیه به گوشی آنر 8A در چین و روسیه تاییدیه گرفت

یک هندست برند آنر با شماره مدل‌های JAT-AL00،  JAT-TL00  و  JAT-L29 در TENAA چین و همچنین EEC روسیه ثبت شده و گواهی تاییدیه دریافت کرده است. با این وصف باید به زودی شاهد عرضه آن در دو کشور هم پیمان یعنی چین و روسیه باشیم ولی احتمال فروش آن در بقیه کشور‌های اروپایی نیز می‌رود. با توجه به برخی از شواهد به نظر می‌رسد این هندست، گوشی آنر 8A باشد.

22 یک گجت شبیه به گوشی آنر 8A در چین و روسیه تاییدیه گرفت

متاسفانه هیچ تصویری از این دستگاه به همراه اسناد مربوط به گواهی تاییدیه وجود ندارد ولی خوشبختانه مشخصات آن درج شده است. آنر 8A از یک صفحه نمایش 6.08 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر 720 در 1560 پیکسل برخوردار است و به یک پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز است.

دو دوربین نیز بر روی این گوشی تعبیه شده است. دوربین اصلی در قسمت پشت دستگاه که 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی در بخش جلو که 8 مگاپیکسل است. نکته جالب در مورد گوشی آنر 8A این است که فاقد اسکنر اثر انگشت بوده و بنابراین این احتمال می‌رود که متکی به سنسور تشخیص چهره باشد.

به علاوه این هندست در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و با پشتیبانی از کارت  میکروSD می‌توان این مقدار را ارتقا داد. ظرفیت باتری آن نیز 2920 میلی‌آمپر است. در پایان نیز ابعاد آنر 8A با اندازه 156.28 در 73.5 در 8 میلیمتر و وزن آن 150 گرم اعلام شده است. این هندست در چهار رنگ سیاه، آبی، طلایی و قرمز عرضه خواهد شد.

نوشته یک گجت شبیه به گوشی آنر 8A در چین و روسیه تاییدیه گرفت اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.