۳ نرم افزار مدیریت فایل برای تلویزیون های اندرویدی ( فایل منجر برای اندروید TV )

فایل منجر اندروید تی وی

تلویزیون های هوشمند اندرویدی روز به روز در حال افزایش هستند چرا که محبوبیت این دیوایس ها و البته قابلیتی که دارند موجب شده اند که استفاده از سایر دیوایس ها کمتر شود. تلویزیون های اندرویدی یا اندروید تی وی ها دارای برنامه های خوبی هستند اما از آن جا که دارای یک مدیریت فایل یا فایل منجر حرفه ای نیستند کارایی را پایین اورده اند. اندروید تی وی ها دارای یک فایل منجر ساده هستند که شما چندان با آن راتباط برقرار نمی کنید. اما در ادامه این مطلب به معرفی ۳ نرم افزار مدیریت فایل برای تلویزیون های اندرویدی می پردازیم که حسابی تجربه کاربری تان را ارتقا می دهند!

بهترین فایل منجر برای اندروید تی وی کدام یک است؟

برای شروع از Solid Explorer شروع می کنیم

 

Solid Explorer یک فایل منجر برای اندروید تی وی شما!

Solid Explorer یک نرم افزار مدیریت فایل عالی است که دارای رابط کاربری شفاف و قابلیت های عالی است. این نرم افزار روی اکثر دیوایس های اندرویدی نظیر اندروید تی وی، نیز کار می کند.

Solid Explorer یک فایل منجر برای اندروید تی وی شما

چیزی که باعث شده من روزانه از این ابزار به وفور استفاده کنم، این است که دارای قابلیت های مختلفی نظیر پشتیبانی از پانل دوگانه، کشیدن و رها کردن فایل ها ( دراگ و دراپ ) ، دسترسی به ریشه و روت سیستم، مدیریت فضای کلودی و ابری ، تغییر نام دسته ای فایل و فولدر ها و غیره است.

علاوه بر این موارد، اگر شما بخواهید به این مدیریت فایل، دسترسی های اضافه تر مثل SFTP و FTP نیز بیفزایید این کار به راحتی قابل انجام است.

در صورتی که شما به شخصی سازی سیستم خود، و تنظیمات دلخواه علاقمند هستید و اهمیت می دهید Solid Explorer یک آپشن عالی است.

تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن این است که به کندی بروز رسانی می شود. همچنین این که این اپلیکیشن پولی است و حدود ۳ دلار قیمت دارد نیز ممکن است شما را ناراحت کند اما یک استفاده ۱۴ روزه رایگان از آن خواهید داشت که به سود شماست.

برای دانلود Solid Explorer برای تلویزیون اندرویدی تان کلیک کنید

 

نرم افزار X-plore برای مدیریت فایل های اندروید تی وی

X-plore نیز یک نرم افزار مدیریت فایل برای دیوایس های اندرویدی است. این نرم افزار دارای ظاهری زیبا و قابلیت هایی است که به شما کمک می کند به بهترین شکل ممکن فایل های داخلی اندروید تی وی تان را مورد بررسی قرار دهید و تغییرات را روی آن ها ایجاد کنید.

یکی از ویژگی های عالی این فایل منجر این است که می توانید آن را طوری شخصی سازی کنید که وقتی USB  درایو را به تلویزیون وصل می کنید، به طور اتوماتیک باز شود.

از آن جا که بسیاری از افراد با نصب و وصل کردن USB به سیستم خود، فایل های خود را از این طریق به سیستم ارائه می کنند، این نرم افزار می تواند یک ابزار، برای صرفه جویی در وقت باشد.

فایل منجر اندروید تی وی
یک فایل منجر اندروید تی وی با رابط کاربری تقریبا ساده و قدیمی

سایر ویژگی های این برنامه شامل پشتیبانی FTP، مدیریت ذخیره سازی ابری، مدیریت برنامه ها و اپ ها، پخش  چند رسانه ای، پشتیبانی از فایل زیپ، پشتیبانی از تغییر نام دسته ای، رمزگذاری فایل و غیره است.

از نظر ظاهری نیز این نرم افزار مدیریت فایل، کمی دست پایین تر از نرم افزار قبلی است اما مزیت آن رایگان بودن است. در صورتی که بخواهید از یک سری ویژگی های اساسی نظیر، پشتیبانی FTP و غیره استفاده کنید باید برای این فایل منجر اندروید تی وی پول پرداخت کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

AnExplorer یک فایل منجر ساده برای اندروید تی وی

AnExplorer نیز یک فایل منجر اندروید تی وی است که به شما کمک می کند فایل های داخلی تی وی خود را مورد بررسی قرار دهید و روی آن ها کاری انجام دهید.

از جمله ویژگی های AnExplorer شامل موارد زیر می شود:

  1.  پشتیبانی از فایل زیپ
  2. مدیریت کارت SD
  3. مدیریت برنامه و اپ ها
  4. سازنده اسناد
  5. پشتیبانی از FTP و شبکه
  6. مدیریت ذخیره سازی ابری
  7. تجزیه و تحلیل ذخیره سازی
  8. ایجاد هات اسپات برای اشتراک گذاری.

برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید 

شما برای سیستمذخود از چه فایل منجر اندروید تی وی استفاده می کنید؟

منبع

نوشته ۳ نرم افزار مدیریت فایل برای تلویزیون های اندرویدی ( فایل منجر برای اندروید TV ) اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.