۴ دلیل برای آنکه بدانید گلکسی S6 هنوز هم ارزش خرید دارد

۴ دلیل برای آنکه بدانید گلکسی S6 هنوز هم ارزش خرید دارد

آیا گلکسی S6 دارید و می‌خواهید آن را تعویض کنید؟ پس بهتر است دست نگه دارید. در این مقاله، دلایلی ارایه خواهیم کرد تا بدانید چرا نباید گلکسی S6 خود را بفروشید و همچنان از آن استفاده کنید و یا اگر این گوشی را ندارید، خرید آن انتخاب مناسبی خواهد بود.

دوربین عالی

گرچه گلکسی S6 یکسال پیش عرضه شده، اما هنوز هم یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار را دارد. سنسور دوربین، سونی IMX240 است. کارشناسان DxOMark به دوربین گلکسی S6 امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ را داده‌اند. تنها گلکسی S7، آیفون ۷ و گوگل پیکسل در بین اسمارت‌فون‌ها امتیاز بیشتری دریافت کرده‌اند.

طراحی عالی

گلکسی S6 از طراحی جدید سامسونگ بهره می‌برد. گلکسی S6 از فلز ساخته شده و گوریلا گلس ۴ از جلو و پشت گوشی محافظت می‌کند. گرچه گوریلا گلس ۴ باعث نمی‌شود که گوشی از شکستن در امان باشد، اما ترکیب مواد بکار رفته در بدنه، کمی گوشی را در برابر شوک مقاوم می‌کند. گلکسی S6 به راحتی در دست جا شده و استفاده از آن آسان است.

اندروید مارشملو

گرچه گلکسی S6 با اندروید مارشملو عرضه نشد، اما سامسونگ توانست آپدیت مارشملو را برای هر دو مدل و در کمتر از یکسال از زمان رونمایی، عرضه کند.

قیمت معقول

گلکسی S6 در حال حاضر قیمت معقولی دارد. قیمت اولیه ۷۵۰ دلار بود که با گذشت زمان تقریبا به ۵۰۰ دلار رسیده است. حتی با فرارسیدن فصل تعطیلات ممکن است با قیمت ۴۵۰ دلار نیز پیدا شود.

نوشته ۴ دلیل برای آنکه بدانید گلکسی S6 هنوز هم ارزش خرید دارد اولین بار در پدیدار شد.